Endelig langt hår!

Lovte dere litt bedre bilder av håret, so here it comes! Er så fornøyd med lengden at jeg kan ikke få sagt det nok. Har hår fra en annen leverandør denne gangen, altså ikke locks and bonds, så derfor kunne jeg endelig velge lengre hår denne gangen. Har ikke lyst til å si hvor håret er fra, før jeg har fått testet det ut en liten stund, for å se hvordan kvaliteten er. Men så langt lover det godt! 

Som jeg nevnte litt i forrige innlegg er håret 65cm, så det er veldig langt. Vanligvis pleier jeg å ha 56 cm, og stusse det litt. Så det er gøy med noe nytt! Har forresten fortsatt tape extensions fester om dere skulle lure. Det er virkelig det som fungerer best for meg! Tror aldri jeg ville klart å bruke vanlig clips noensinne igjen. Hehe! 


Så hva syns dere? Jeg syns det er så mye finere enn bare mitt naturlige hår!

42 kommentarer

Siste innlegg