Ukens spørsmål #86

Du har sykt fin kropp, hvordan klarte du det, tar du noe for å bli tynn, eller hva gjør du egentlig?
– Tusen takk 🙂 Nei, jeg tar ikke noe. Det eneste jeg gjør er å spise noenlunde sunt og trene regelmessig. I tillegg prøver jeg å holde meg unna søtsaker og junkfood. Brus drikker jeg heller aldri.

Har du noen gang brukt hestehale mens du har hatt hair extensions? Har du bilde av deg med hestehale?
– Ja, det hender jeg bruker hestehale. Men det er sjeldent. Håret mitt er ganske tung (350 gram) så å ha det i hestehale blir veldig tungt og vondt for nakken, i tillegg til at det virkelig ikke er bra for festene.


Hva var drømmejobben når du var sånn ca 6 år?
– Husker ikke helt. Men jeg tror det var popsanger eller skuespiller. Litt morsomt i og med at jeg er elendig til å synge, og klarer ikke å holde pokerfjes i et sekund engang. Så jeg hadde nok aldri klart noen av delene. Men jeg har alltid visst at jeg skulle bli noe annerledes, og ikke ha et vanlig yrke.

Siden du ofte går med magetopper, blir du ikke ganske kald når du er ute?
– Nei, egentlig ikke. Det er jo bare å lukke igjen jakken da, haha!

Kan du ha en del to på ringer abonnenter?
– Det skal jeg ha! Tenker å ha en nyttår, men også kanskje før. Vi får se hva jeg rekker! Men det var veldig morsomt og koselig sistgang, så jeg har veldig lyst til å gjøre det igjen!

Hvor har du bodd?
– Frem til jeg var 18 bodde jeg hos foreldrene mine i Hokksund. Deretter flyttet jeg til Høvik i Bærum i noen måneder, før jeg flyttet hjem igjen. For litt over et år siden flyttet jeg til grunerløkka og bodde der noen måneder, også flyttet jeg til Majorstua etterhvert, før jeg til slutt flyttet hit jeg bor nå, som er på vest i Oslo. Akkurat hvor ønsker jeg ikke å si.

 

Hvilket innlegg fra din bloggkarriere er du mest stolt over?
– Vanskelig spørsmål! Tror det er umulig å velge et innlegg. Jeg vil heller si jeg er mer stolt over alle innleggene, og at jeg har blogget så lenge som jeg gjør. Hehe!

Hvor gamle tror du de som leser bloggen din er?
– For noen måneder siden gjorde jeg en leserundersøkelse, der over 3000 personer deltok. Så da fikk jeg faktisk tall på alderen til de som leser bloggen min. 15% er under 12 år, 34 % er mellom 13-15 år, 35% er mellom 16-19 år, 16% er over 20 år.

Jeg elsker bloggen din og youtubekanalen din så høyt! Ser på videoer hver eneste onsdag jeg kan! Jeg synes det var veldig gøy og se på der du viste fram leiligheten din! Jeg lurer på om du kan gjøre det igjen? Liksom sånn at vi blir litt oppdatert.
– Så koselig å høre! La nettopp ut et innlegg med masse bilder av leiligheten min, som du kan se HER.

Hva er dine mål for fremtiden?
– Hmm.. Noen av mine mål er å bli enda flinkere med bloggen. Kanskje oppdatere youtube 2 ganger i uken, istedenfor 1 gang. I tillegg ønsker jeg å komme inn i skikkelige gode treningsvaner og få opp muskelmassen min igjen. Ellers enn det vil jeg også bli bedre med kostholdet. Vurderer å gjøre en challenge etter nyttår der jeg ikke spiser godteri i det hele tatt.

Hva synes du om at folk lager fanpage til deg?
– Det syns jeg er veldig koselig! Blir skikkelig rørt når jeg ser at noen bruker så mye av tiden sin til å legge ut bilder av meg på fanprofiler på instagram. Det varmer hjertet mitt skikkelig!

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

52 kommentarer
    1. Hei, kunne du laget videoblogg om løsvipper, hvordan du tar de på og av og om du bruker de flere ganger?:))

    2. Jeg synest du burde variere bakgrunnene til bilder og videoer, blir litt kjedelig når alle ser like ut

    3. Går du på p-piller?
      Går du aldri i joggebukse? Du sitter vell ikke hjemme i dongeri og magetopp?
      Har du før og etter bilder av treningsprogresjonen din?
      Hva pleier du å spise til middag?
      Kan du lage et nytt innlegg om extensionet ditt?

    4. Hei Stina! Jeg lurte på om du kunne lage en video om hva du får til jul i år PS elsker videoene dine å leser på bloggen hver dag

    5. Du som er så tynn, markert og trent, altså en perfekt kropp i mine øyne, har du en spiseforstyrrelse? Siden du må ha challenger osv der du ikke spiser godteri. Jeg er fult klar over at godteri ikke er sunt hver dag, men å kose seg en gang i blandt er det jo ingenting i veien med:)

    6. Hei stina,
      jeg har egentlig ikke noe spørsmål, jeg bare føler for å skrive noe inn til deg. Jeg er selv snart 14 år nå, å jeg har lest bloggen din ganske lenge. Jeg husker du la ut noe om at du var ganske deprimert, og gikk til psykolog et år. Jeg har selv hatt et konstant ønske om å dø siden jeg var 9 år, jeg føler at livet ikke går noen vei, jeg lykkes aldri i ting jeg gjør… jeg vet ikke helt, jeg føler meg så tom på en måte. Jeg har ikke noe grunn til selvmordstankene, tror jeg, jeg vet ikke helt, jeg har få venner, og føler at den ene gode vennen jeg har ikke er her for meg, jeg føler at familien min ikke elsker meg, broren min overgår meg i alt jeg gjør, han jobber nesten ikke med skolen og har 5 og 6 i nesten alle fag, mens jeg jobber ræva av meg å ligger på 4 i det meste.. jeg er veldig lite sosial og lever egentlig livet mitt inne på rommet forran pcèn (og med skolearbeid) og prøver å få dagene til å gå fremover. Jeg føler meg ensom, vær gang venninnen min er borte fra skolen står jeg bare inntil veggen på skolen, og ingen bryr seg om meg, det er ikke ofte folk gidder å snakke til meg, selvom de nettopp har dulta sikkelig hardt i meg, slått meg eller noe sånt med et uhell, jeg føler at alle ignorer meg. Når jeg var 9 år så hadde jeg ingen venner på skolen, alle utsestengte meg, foreldrene mine brydde seg egentlig ikke, jeg satt å gråt hvert friminutt, sa i fra til voksene hjemme, lærere men hvem brydde seg? ingen! de ga alle sammnen blankt F i meg. Broren min var alvorlig syk på den tiden, han kunne ha dødd, foreldrene mine fikk ikke tid til meg da, familien falt bare helt fra hverandre. Jeg følte meg så ubrukelig, så verdiløs det var da tankene om døden kom, og jeg klarer ikke helt å gi slipp på den vonde følelsen, på ensomheten jeg hadde da. Alt av livsglede forsvant for lenge siden, jeg føler at jeg sitter fast i vonde minner.
      Jeg vet ikke helt hvorfor jeg ønsket å dele dette med deg… jeg bare jeg vet ikke helt jeg, du leser jo sikkert ikke dette uansett.
      vell ha en fin dag stina

    7. Hvorfor bruker du løsvipper fremfor vippeextensions? 🙂 Du kler begge deler altså, men extensions sparer jo veeldig mye tid med tanke på at du bruker vipper hver dag mener jeg!

    8. hei, jeg lurte på om du bestiller sminkeprodukter fra ebay, og om det er god kvalitet? er det trygt å for eksempel bestille en blender eller koster derfra? 🙂

    9. Hei! Jeg har lenge tenkt på å lage en hverdagsblogg som deg (1 år). Problemet mitt i en lang stund har vært er at jeg er redd for hvordan andre folk vil reagere hvis jeg starter en blogg og det og faktisk også at jeg kommer til å få mye hat for jeg vil gjerne være såå 100% ekte som mulig. Lurte på om du også kunne skrive et blogginnlegg om hvordan stå opp mot Hatkommentarer og nybegynner bloggingstips. Håper du leser dette. Ps: Jeg elsker bloggen din veldig veldig mye og jeg håper du fortsetter i mange mange år til. Ser på videoene vær eneste onsdag. Loveyou<3

    10. Kan du tipse om stedet hvor man kan få bra gratis design eller header? Så at du hadde anbefalt headerplease.com men den er lagt ned.

    11. Hei Stina❤
      Hvis du MÅTTE velge.. Liker du One Direction eller Justin biber best?
      Btw
      Kan du lage en video med julegave ideer??❤❤ ❤❤ – Siri

    12. Hei Stina!
      Må innrømme at jeg alltid gleder meg litt ekstra til å lese “ukens spørsmål” innleggene dine, de er best haha!
      Blir kanskje litt vanskelig å finne kommentaren min i dette innlegget men men.. Jeg lurte på hva slags lim du bruker til vippene? Og om de sitter hele dagen? Kanskje du kan lage en video hvor du påfører vippene i forbindelse med en liten sminkevideo ellerno?
      Stor klem! 😀

    13. Tenker du over etisk handel når du handler på ebay? Hvis det koster deg 1,50 kr for et par med vipper, dette skal gi lønn tilde som har laget dette og betale bekostningen for skippingen, og de skal gå i overskudd. Hvor mye kan personen få i lønn sånn egentlig. Selv om det er billig er det dessverre ikke alltid det rette valget.

    14. Hadde det ikke vært enklere og billigere å ta vippeextensions istedenfor å bruke løsvipper hver dag?

    15. Hei!
      Jeg lurer på hvordan du foretrekker å trene, og hvor mye du trener?
      🎿? 🏃? 💪🏼? 🏀? ⚽️? 🎾? 🏊?💃? 🚴🏽? 🏇🏿? 🏂?

    16. kan du vise bilder av før og etter du begynte å trene? Hvor mye har kroppen din forandret seg per halvår?

    17. Spørsmål??
      – Siden du bruker løsvipper veldig ofte,kaster du vippene etter å ha brukt dem en gang? eller bruker du de samme om igjen?
      Har lurt på det ganske lenge hehe<3
      Jeg tenkte på noe, Kan du lage en sånn video.. der du svarer på spørsmålene våres på en video det hadde vært så kult!!??
      Hva ønsker du deg til jul?

    18. Kan du lage et slags innlegg der du linker til de 50 mest leste innleggene eller noe? Fant så mange bra innlegg i topp 10 innlegget 😉

    19. Trener du da uten hestehale? :O
      Har så sykt vurdert exstensions meeen, jeg trener jo, oog synes det er digg m håret i topp/hestehale hjemme og sånn. problem!! what2do
      Btw, jeg eeelsker bloggen din, du er seriøst dritpen=)

    20. Syns du Harry er negativt,hva mener
      Du om Harry personer generelt?
      Tror du folk forhåndsdømmer
      Andre uten å tenke over det?

    21. Hei Stina! Har ikke lest bloggen din så lenge, men eg synes du er en god blogger. Bruker du matte som du lærte på barneskolen og generelt matte i hverdagen din?

    22. Elsker bloggen din, og følger med på den nesten vær dag, men lurer på hva som gjør deg mest irritert?

    23. åhh du er en utrolig god blogger<3<3
      spørsmål:
      Er du glad i å lese bøker?
      Favoritt filmen din, om du har en?
      Ikke får å være frekk, men jeg føler du har noe imot religioner og trossamfunn!? : )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg