Hjertesmelt!

Nå er jeg på vei hjem til mamma og pappa i Hokksund. Vi skal ha tacokveld med tante, kusinen min og bestemoren min. Så det blir veldig koselig! Rekker sjeldent å se familie, så det er alltid hyggelig når vi kan møtes. Men sånn blir det fort når man bor en time unna alle i familien. Søsteren min er vel den jeg ser oftest. Men det er mest fordi hun jobber i Oslo nå. Hmm, rart hvordan ting blir når man bor langt unna hverandre.

Den ene hunden til pappa har også fått valper nå. Så de gleder jeg meg skikkelig til å se! Det er få ting som er søtere enn border collie valper. Tnåw, hjertet mitt smelter bare av tanken. Får så lyst til å ta med en hjem. Men det går jo ikke, siden de må være med mammaen sin. Også blir de jo altfor store til å ha i en leilighet etterhvert også. Men, gud som det frister. Hehe! Skal prøve å knipse et par bilder av de, så kan de se hva jeg mener med nydelige!

18 kommentarer
    1. Kos dej.☺❤ skal på juleball idag så spiser mye godteri å drikket pepsi max for å klare å holde mej våken har ikke sovet mer en 3 timer inatt. Syns veldig synd på dem som skal vere med meg ikveld,jeg kommer til å bli så hyper. Men har du noen tips om hvordan jeg kan ha håret?

    2. Sykt koselig, du får kose deg sammen med familien 🙂 Valper er så utrolig søte, får håpe du får tatt noen skikkelig fine bilder av hundene. Jeg gleder meg til å se dem på bloggen (Y) Ta gjerne en titt innom min blogg, legg igjen en kommentar det hadde betydd veldig masse for meg 🙂

    3. Border collies have a very friendly and affectionate character. They do not make good watchdogs. My brother jokes that border collies will help a burglar load his get away vehicle. 🙂 I like them though.

    4. Hei Stina! Jeg elsker bloggen din og youtubekanalen din så høyt! Ser på vidioer hver eneste onsdag jeg kan! Jeg synes det var veldig gøy og se på der du viste fram leiligheten din! Jeg lurer på om du kan gjøre det igjen? Liksom sånn at vi blir litt opptatert. Stor klem ❤️

    5. Du kan jo kanskje søke om å ha en mindre hund eller katt i leiligheten da 🙂 Hvis du vil ha dyr.. Men fryser du ikke veldig med bare magetopp nå i Desember?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg