Mine mest leste blogginnlegg!

Noen ganger er det gøy å sjekke på google analytics, om hvilke innlegg som har blitt mest lest her på bloggen. Det er ganske gøy å se hva dere liker å lese, og hva som har blitt populært igjennom årene. Nå vet ikke jeg hvor lenge akkurat DU har lest denne bloggen, så derfor tenkte jeg at det kunne være litt gøy å ha en liten “throwback thursday” og se på de innleggene som har blitt mest populære. Så finner du kanskje litt morsomme innlegg du kan lese igjennom!

 

“10 Tegn på at han er en player”

– Her skrev jeg en litt drøy liste som var satt ganske på spissen, over ting gutter som blir sett på som playere ofte gjør. Innlegget ble delt 3700 ganger, og er lest av over 150’000 mennesker. Noen som tydeligvis er redde for playere. Haha!

“Stram rumpe på 10 minutter”

– Mine beste hjemmetreningstips for rumpa!

Drittlei “ekte” kropper

– Her skrev jeg om hvor drittlei jeg var av at samfunnet kun så på jenter som hadde mye ekstra fett, og strekkmerker som ekte. Gjett om det ble reaksjoner..! Innlegget ble delt over 1900 ganger, og over 350 kommentarer kom inn. I tillegg skrev flere bloggere krasse innlegg på bloggene sine om det. Selv lo jeg litt for meg selv over at noe sånt kunne skape så mye diskusjoner. 

Min kleine tinder date

– Etter å ha vært på det som må ha vært tidenes kleineste tinder date, fortalte jeg om det på bloggen, og det var mildt sagt en god del som fikk en god latter! 

 

“10 Typiske jenteproblemer”

– Det er mange problemer kun vi jenter har, og i dette innlegget skrev jeg mine “favoritter”. Vær forberedt på å kleint kjenne deg igjen.

“Sminkefritt blad gir meg dårlig selvtillit”

– Det Nye gå ut et magasin tidlig i vår, der de hadde en sminkefri versjon. Jeg var mildt sagt oppgitt og frustrert over at de hadde valgt Jenny Skavlan, som er kjent for å være naturlig (altså usminket) vakker, og ikke en tradisjonell sminkejente til å ha på forsiden. Totalt i bladet var det mange sminkefrie kjendiser, men de så mere fresh ut enn den andre. Sleng inn noen jenter som har akne, så slipper alle oss som har kviser å føle oss som outcast. 

Så mye sukker er det i drikken din

– Her gikk jeg igjennom de vanligste drikkevariantene, og viste hvor mye sukker det var i hver og en av dem. Må si jeg selv fikk et stort sjokk, og priser meg glad for at jeg nesten aldri drikker noe annet enn vann. 

Slik kutter du ut søtsaker” 

– Her bevisstgjorde jeg hvor mye kalorier det faktisk er i en vanlig lørdagsporsjon med godteri, og viste gode varianter å bytte ut med. Anbefaler alle som vil få en sunnere hverdag til å lese dette innlegget!

 

Hvordan få en bedre blogg – 10 tips!

– Her skrev jeg et innlegg med noen av mine beste bloggtips. Absolutt smart å lese om du selv blogger! Selv om det skal sies at innlegget er skrevet for 3 år siden, er det fortsatt ganske mange smarte tips. Hehe!

Silikonpupper?

– Den evige debatten. Har hun silikonpupper, eller ikke? FIY; Jeg har ikke silikon 🙂

Så det var noen av blogginnleggene. Er en del fra de siste månedene også som har blitt ganske populære, men gadd ikke ta med de siden de er så nye. Fortell meg gjerne hvilket innlegg du husker best fra bloggen min, i kommentarfeltet. Gøy å høre!

 

15 kommentarer
    1. Prøver å komme inn på “10 typiske jenteproblemer”, men kommer inn på den over, “min kleine tinderdate.
      (du trenger ikke poste denne kommentaren, det var ment som et vennlig tips til deg)

    2. Jeg leste innlegget du hadde om en sminkefri Jenny Skavland i Det Nye. Jeg måtte bare le av ditt ‘raseri’ og ‘reaksjon’. Du fikk iallfall mange kommentarer, men ingen av meg, bokstavelig talt naturlig nok, he he.

    3. Det er kult det trowback greiene😍😍😛
      Sykt enig i det uten sminke innlegget🙏
      Elsker bloggen❤❤🙋
      -Siri

    4. Kan du lage en video der du forteller om første gangen du drakk.
      Og om noen andre ganger før du var 18.
      Det var morsomt å se.

    5. Hei Stina.
      Vill først si at du er meget vakker og søt leser din blogg hver dag.
      Kan du lage en video der du tar opp mote med klær,klokker og smykker.
      Har et spm til;
      Skrivet du med høyre eller venstre?
      Bruket du klokke og hvem arm har du den på?

    6. 10 tegn på at han er en player var en av innleggene jeg husket best og som jeg synes var veldig bra, ikke det at de andre ikke var bra skrevet da for det er de.
      Håper du får en fin Fredag videre 😉

    7. Elsker bloggen din!!!! Du er så rå, elsker personligheten og selvtilliten din!!!!!!!!! Kan du lage en winter sminkevideo?

    8. Ho ho. Var et innlegg her jeg ikke hadde fått med meg, så måtte så klart inn å lese om den kleine Tider daten din (det er ikke mer enn et par uker siden jeg fant ut hva Tinder faktisk er, men jeg er ikke sikker på om jeg skjønner det enda likevel- ha ha) og jeg må jo innrømme at jeg lo litt (mye) 😉 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg