Bursdagsfeiring på Olivia!

I går feiret jeg bursdagen til Nora med henne på Olivia. Hun feiret egentlig i helgen, men da var jeg barnevakt for Emmeline. Så jeg fikk dessverre ikke vært med. Derfor tok jeg henne heller med ut i går og feiret litt på Olivia. Tror den restauranten er min favoritt i hele Oslo. Det har liksom blitt stamstedet, uansett hvem jeg er med. Men det er jo veldig koselig der, i tillegg til at maten er fantastisk. Så det er kanskje ikke så rart?

Nora og jeg skravlet oss igjennom hele kvelden. Det er helt merkelig hvor fort tiden går, men vi hadde ikke sett hverandre på cirka to måneder. Uæh, det er litt vel drøyt! Hvorfor går tiden så altfor fort? Uansett, vi hadde veldig mye å snakke om. Så vi ble sittende i flere timer, mens vi spise både middag og dessert, og drakk godt med vin. 

Jeg smakte til og med på rødvin. Det var egentlig ganske skummelt. For jeg har ikke drukket det på mange år, og sist jeg drakk det hatet jeg det skikkelig. Men da jeg smakte det i går, likte jeg det veldig godt. Merkelig hvor mye smaksløkene forandrer seg! Så fremover kommer jeg nok til å drikke mye mer rødvin når jeg spiser biff. Må jo sjekke ut hva all the fuzz is about. 

Nå må jeg komme igang med litt av dagens gjøremål. Har allerede vært innom både posten, og i møte hos Nettavisen for å snakke om planer for neste år. Føler virkelig at 2016 blir et veldig spennende år! Og jobbmessig er jeg virkelig hos de aller beste! Har faktisk begynt å sette meg litt mål og nyttårsforsett for neste år. Så det sier litt om hvor giret jeg er for året som kommer! Er det noen av dere som er like gira på 2016, og har tjuvstartet litt med nyttårsforsettene?

 

6 kommentarer
    1. Vet du har sagt mange ganger at du ikke er flink til å lage design, men lurte på om du kunne anbefale noen stedet der man kan få gratis headerdesign? Så at du hadde anbefalt headerplease.com, men så at den er lagt ned 🙁

    2. Du er så nydelig!!!
      Ja, målet jeg satt meg for 2015 ble ikke unnagjort, så jeg gjør som hvert år; at det jeg ikke gjorde i løpet av året som var planlagt, blir det jeg skal gjøre i løpet av det nye året 😀 har vært litt flink med trening i slutten av november i år til nå, men må jo alltid tjuvstarte som du sier

    3. ‘Olivia’ har blitt en av våre favorittsteder også, og rødvin er et must 😀 Har ETT nyttårsforsett sammen, min kjære og jeg, så vi får se om det ordner seg 😀 God adventstid til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg