Bildene som aldri kom på bloggen!

Å ta bilder til bloggen er ikke alltid like lett. Ofte får man helt latterkrampe mens man tar bilder, eller så går man rett på trynet, eller så vil ikke kameraet fungerer og man blir helt oppgitt. Problemene er mange, og bildene blir som regel ganske morsomme å se på i etterkant! Siden jeg alltid syns det er morsomt å se andre bloggere legge ut “bildene som aldri kom på bloggen” innlegget, vil jeg legge ut et selv. La ut et for en stund siden, og nå har det fylt seg opp igjen med mange morsomme bilder som bare må deles! 


– Etter 10 selfies klarer jeg som regel ikke holde meg seriøs – 


– Når June bare “seeeelfie” og jeg er helt inn i å forklare noe” 


– Når katten ikke kunne gitt mer f i bildet. No fucks were given that day – 


– Til slutt flyktet han – 


– Dette bildet forklarer Nora og meg. Hun som en litt streng voksen dame, og jeg som den rosablogger fjortis høl i hue jenta – 


– Skal bare klø litt i øyet – 


– og spise en blomst – 


– Og nesten gå på rumpa rett ned i sofaen – 


– Søsteren min på typ nesten alle bilder av oss. Alltid like oppgitt –


– Når jeg er barnevakt for Liam og han nekter å ligge noen andre steder enn på fanget mitt – 


– Når Donna og jeg skal prøve å ta selfie, men dunker hodene i hverandre. Auch! –


– Når kameraet nekter å samarbeide – 

 

Haha, uff dette var nesten litt flaut. Men håper du fikk en god latter! Fortell meg gjerne i kommentarfeltet om du vil at jeg skal lage flere slike innlegg, så kommer det flere etterhvert! 

35 kommentarer

Siste innlegg