Vinn sminke fra Sør – Korea!

Vinnerne er trukket. Det ble; Aurora, Marissen, Malin, Liv Mona, Pernille. På instagram ble det; Marit og Elise Helene. Gratulerer! Følg med på mailen deres 🙂

 

I dag skal jeg fortelle dere om noe veldig spennende. For et par uker tilbake ble jeg kontaktet av et sør koreansk sminkemerke igjennom Side2. Selv har jeg aldri testet ut noe som helst Sør Koreansk sminke, så jeg var veldig spent. Faktisk er det per dags dato ingen Sør Koreansk sminke på det norske markedet. Så det å få testet ut og jobbet med disse produsentene fra Sør Korea er veldig spennende. Spesielt med tanke på at de fokuserer veldig mye på at ingrediensene skal kun være naturlige, istedenfor kjemikalier som ødelegger huden. 

De skal nå lansere et helt nytt produkt fra merket Lava Art. Dette er en flytende 5 i 1 foundation. Den har BB cream, BB concealer, Hudkrem, Solkrem (SPF 50) og CC cream. Jeg har testet den ut i et par uker allerede, og jeg er ekstremt fornøyd. Den dekker helt utrolig godt, uten at den føles tung på huden (se lengre ned i blogginnlegget for før / etter bilder). 

Det som jeg liker veldig godt med foundationen er at den faktisk pleier huden. Det er veldig viktig for meg som sliter med kviser. Allerede etter et par ukers bruk har jeg merket at huden min har blitt bedre, og når jeg tar av sminken på kvelden har huden en ekstra glød. Grunnen til dette er fordi foundationen inneholder antioksidanter som beskytter mot forurensning, fjerner urenheter og roer ned sensitiv hud. Så dette er en foundation som faktisk er bra for huden. Hvor ofte finner man det liksom?

 

Bestiller du produktet nå får du det til 50% rabatt, og da koster det kun 174,- kr inkludert porto. Gå inn på www.lavaart.no for å bestille i dag. PS; produktet blir lansert i slutten av november, så du kan forhåndsbestille produktet i dag for å være en av de første som får mottatt det!

Før og etter påføring. Rimelig drøyt hvor godt den dekker, ikke sant?
PS; på bildene øverst har jeg brukt litt translucent pudder for å “feste” foundationen og for å matte ned. 


 

I videoen under kan du se hvordan du enkelt påfører produktet. Legg et tynt lag om du vil ha mild dekkevne, legg et ekstra lag om du vil dekke over urenheter og mørke ringer.

 

Konkurranse!

I samarbeid med Lava Art skal jeg dele ut foundation til 5 heldige lesere. Det eneste du trenger å gjøre  for å vinne er å like Lava Art sin facebookside ved å klikke HER, og legge igjen en kommentar på dette blogginnlegget med din e-mail (så vi kan kontakte deg om du vinner). 

 

Trekker vinner på bloggen 15 november

 

238 kommentarer

Siste innlegg