10 Turn on hos gutter!

Rett før helgen skrev jeg et innlegg med 10 ting som er turn off hos gutter. I dag har jeg lyst til å skrive hva jeg syns er turn ON. Hvilke ting jeg liker at gutter gjør, og hvilke ting som stiller høyt på listen, og gir en stjerne i boka. Jenter; fortell meg gjerne hvilke ting dere syns er turn on i kommentarfeltet. 

 

Når de gir komplimenter

– Gutter som viser at de syns du er vakker og fantastisk er de beste. Det er spesielt om morgenen når man våkner med skikkelig bustete hår, og gjerne gårsdagens sminke man glemte å ta av, at det er ekstra koselig at de sier at du er vakker. 

 

Når de uoppfordret gir massasje

– De sier at veien til en manns hjerte er igjennom mat og sex. For kvinner er definitivt massasje veien til hjerte. Ingenting slår når en gutt virkelig gir en god massasje. Og da snakker jeg ikke om noe dirty shit. Men er skikkelig god nakke/rygg massasje som fjerner alt av ukas stress!

God selvtillit

– En mann som er sikker på seg selv er så sexy. Når han vet hvor bra han er, og ikke klager på alle ting ved seg selv. Og den gode selvtilliten smitter som regel over på den man er sammen med også! Det eneste som er viktig når det kommer til god selvtillit, er at gutten ikke blir klysete. I starten kan det være vanskelig å se om han er en klyse eller bare har god selvtillit. Men det finner man fort ut ved å se hvordan han behandler andre mennesker. Folk som er frekke mot servitører eller kassadamer for eksempel, de er det bare å styre langt unna. 

 

Når de sender god morgen melding

– Uten å våkne opp med den man er sammen med, er det nest beste å våkne opp til en skikkelig koselig morgen melding. Det trenger ikke være mer enn “god morgen, håper du får en fin dag”. Men det gjør så utrolig mye forskjell. Det er koselig å vite at den personen tenker på deg.

 

Gentlemen

– Kall meg gjerne litt gammeldags på dette punktet. Men jeg syns det er skikkelig koselig når menn spanderer på date. Det trenger selvfølgelig ikke å være sånn hver gang. Men en gang iblant er ekstra koselig! 

 

Når de tar vare på seg selv

– Menn som alltid ser nystelt ut er det beste. Når de viser at de har gjort en liten “effort” for å se bra ut, er det noe vi jenter setter pris på. De fleste av oss jenter bruker jo veldig lang tid på å sminke oss og fikse håret hver dag. Så hvorfor skal ikke gutta fikse seg litt ekstra på håret og ha en fin klesstil også?

 

 

Når de viser at du er den eneste for dem

– Gutter som får deg til å føle at du er den eneste jenta for dem er det beste. Fortell gjerne jenta du dater at du virkelig ikke er interessert i noen andre enn henne. Det er så koselig! + at det får jenter som er litt sjalu til å roe seg ned 15 hakk. 

 

Når man kan snakke uten at det blir kleint 

– Å kunne snakke skikkelig sammen som voksne mennesker er så viktig for min del. Det er viktig å kunne tøyse og tulle mye også. Men hvis man ikke kan ha en eneste seriøs samtale blir det for useriøst for min del. 

 

Når de har ting på stell

– Menn som bor for seg selv, og har en ordentlig jobb er de beste. Da føler man at man dater en mann og ikke bare en gutt. Selvfølgelig kommer det ann på livssituasjonen man selv er i. Men for meg, som bor for meg selv og har fulltidsjobb, hadde det blir veldig rart å være sammen med noen som bodde hjemme hos morra si og ikke hadde en ordentlig jobbb. 

 

Utseendet

– Det er jo ikke akkurat å stikke under en stol at et pent utseendet er turn on. Litt muskler, pent ansikt, fint hår og bra klesstil så er jeg solgt. Hehe! 

 

 

Hva syns du er turn on hos gutter?

 

 

📱Follow me on Instagram: @stinablogg     👻 Snapchat: stinablogg

24 kommentarer
    1. Jeg elsker intelligente gutter, som ikke er flau over det heller. Det er noe av det mest tiltrekkende jeg ser i en gutt, kunne foreksempel aldri vært sammen med en som driter helt i skolen og tror det er “kult”. Ellers så er selvfølgelig godt utseende et pluss, men ikke det aller viktigeste for meg. Stort sett enig i det du skriver også 😉

    2. Hihi, lagde nettopp et innlegg om hva jeg syns var turn off på gutter, inspirasjon fra deg 🙂 Lager vell ett om turn on etterhvert jeg også, syns sånne innlegg er skikkelig gøy!
      Enig med deg i mange av punktene!

    3. Hei Stina! Jeg er 18år og er da altså født i 97 og jeg er forelsket i en som er 16 år, altså født i 99.. Men det er ikke akseptert i min familie, så jeg kan ikke bli sammen med han… Å vi liker hverandre også, noe som gjør det enda verre og vi holder på 🙁

    4. Når en gutt er smart og sikker på seg selv men ikke virker overlegen og, forsatt er snill med andre. Slenger du det med en “Søt/fin look” så er jeg solgt<3

    5. Gjett hvorfor vi kjøpte hus med to bad. Nei, ikke for å ha et gjestebad, he he, men jeg har en mann som er velstelt fra topp til tå hver dag. Nå kan jeg ikke skryte mer av han, i tilfelle han leser blogger, men det gjør han ikke 😀 Håper du blir like heldig som jeg er Stina, men jeses jeg var gjennom alt av turn off før The Man kom uventet inn i min verden 😉

    6. Haha ja jeg er enig i det meste av punktene, men jeg er jo 15 år så noen av de gjelder ikke for meg.
      Jeg ble kjent med en fyr her i sommer, han var ikke spesielt kjekk sånn at jeg falt pladask i gulvet liksom. Men det var noe ved ham, han har nydelige øyne, og han dro håret gjennom fingrene 😍 Vi var på hytta sammen i sommer da pusket han meg på føttene (gutter må gjøre slik oftere 😂)det var så koselig. Etter i sommer har vi 86 sånne flamme hjerte greier på snapchat og snakker hver dag! Men det er et avstandsforhold 😕 Og jeg skal dit han bor om to uker, jeg vil møte han men jeg er litt redd. Det er så lenge siden jeg har sett han og stemningen blir sikkert kjempe klein! Har du noen tips eller råd? Erfaringer du vil dele? 😅
      Haha 😅 det ble en lang kommentar, men det er noen ting som er turn on hos gutter for meg! 😂

    7. At han har samme musikksmak som meg er veldig viktig! Han bør helst like rock/indie/punk og slike ting. Elsker gutter som er fan av spesielle bra rockeband osv. Det er også veldig viktig at vi har like meninger om ting og ser nogenlunde likt på livet. Hvis man er uenig i omtrent alt og er veldig forskjellige tror jeg det er vanskelig å være i et forhold. Han burde helst ha noen like interesser som meg også.

    8. Hei!
      Jeg lurte bare på om du kanskje kunne skrive et innlegg med f.eks: Hvordan snakke med den du liker/hvordan vite om han liker deg/hvordan få han til å like deg?:D

    9. enig med god morgen-meldinger og velstelt, når jeg ser en gutt med kult antrekk, og det ser ut som han faktisk har tenkt gjennom hva han tok på seg.. det er kult 🙂

    10. “Stikke under stol” er ordtaket, altså ikke legge skjul på noe. Du kan selvfølgelig fysisk stikke noe under en stol, en konkret stol og en konkret ting, men ikke en pen mann med muskler 🙂

    11. Når de er skikkelig snille “gentlemen” som du sier. Og når de er morsomme og legger merke til om du f.eks har klippet håret❤️

    12. Æ syns det e digg når kjæresten kommer på døra og spør om å komme inn og så om å komme inn men slenger seg rett i senga

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg