10 Turn off hos gutter!

Når man dater gutter er det alltid noen ting som veldig mange gjør, som er skikkelig turn off. Nå kan jeg selvfølgelig ikke snakke for alle jenter. Men det er noen ting som jeg selv virkelig ikke takler, som jeg gjerne vil dele med dere. Gutter; les og lær. Jenter; fortell meg gjerne hva du syns er turn off hos gutter PS; det er helt lov å være anonym i kommentarfeltet.

 

Snus / Røyk

– Å kysse en gutt som har snus i overleppa er rimelig ekkelt. For ikke å snakke om røyk. Når noen har røyket stinker det alltid sigg av de, og det gjør meg ganske kvalm. Gjør deg selv en tjeneste, og kast snusen og stump røyken.

  

Party all the time 

– Det er helt i orden å ta seg en fest i ny og ne. Men å skulle være sammen med en gutt som må feste hver fredag og lørdag kan fort bli veldig useriøst, og slitsomt. Det er faktisk veldig koselig å slappe av hjemme med en film også! 

 

Selvopptatt

– Gutter som tar 50 selfies for å legge ut et bilde på instagram burde man styre unna. Ja, vi jenter kan godt gjøre det. Men det er fordi vi er jenter. Hvis en gutt står og tar selfies, og flexer i speilet halve dagen, er det virkelig ikke sexy. Bli litt mindre narsissist så kanskje noen gidder å være sammen med deg. 

Dårlig selvtillit

– Å date noen som har dårlig selvtillit er ganske skummelt egentlig, og for ikke å snakke om slitsomt. Når en gutt hele tiden må spørre om han ser bra ut, og alltid snakker seg selv ned, er det ikke et godt tegn. Altfor ofte vil gutter som ha dårlig selvtillit rakke ned på den de er sammen med også. Og det er virkelig ikke bra!

 

Urenslighet 

Jaja, menn skal være menn. Men det er ingen unnskyldning for å droppe og dusje etter trening, eller å ha dårlig ånde. Det hjelper ikke om du ser ut som Brad Pitt eller Justin Bieber, om du lukter dritt. Gutter; ta en dusj og sleng på litt parfyme, og puss tennnene, så blir ting veldig mye bedre!

 

Mr Hairy

– Å ha langt skjegg, masse hår på brystet, og tidenes busk der nede, er virkelig ikke sexy. Vi er ikke huleboere lengre, så trim håret er du grei. Frister ikke akkurat så mye å skulle ligge på brystet til noen som har masse hår der. Greit at menn skal få være litt hårete altså. Men det finnes grenser. Trim det i alle fall!

Player 

 Å være på date med en gutt som hele tiden må svare på meldinger fra jenter er ganske shady. Har han fortsatt tinder etter at dere har datet en måned er det på tide å dumpe han. For mest sannsynlig er han kun ute etter et ligg, og ikke noe seriøst.

 

Gule tenner 

– Altfor ofte ser jeg gutter (og jenter) som har veldig gule tenner. Å skulle kysse noen som har gule tenner er så ekkelt. Altså, pusser han ikke tennene eller? Igjen, hygiene folkens. Og om du har veldig gule tenner er det bare å stikke på VITA og handle inn tannbleking. Det gjør så stor forskjell! Tror virkelig ikke at det finnes noen der ute som får lyst til å kline med en gutt som har skikkelig gule tenner. 

  

Sjalu

– Sjalu gutter er det minst sexy som finnes, og det kan også bli skummelt i lengden. Gutter som sniker seg inn på telefonen din, eller som tvinger deg til å vise dem telefonen din, bør du styre langt unna. Psycho much… Gutter som er veldig sjalu er som regel ekstremt slitsomt i lengden, og man føler man hele tiden må passe på så man ikke sier “hei” til en kompis. Gutter som er veldig sjalu; gå til en psykolog. 

 

Ungskarsbolig

Når menn bor for seg selv kan ting gå to veier. De kan enten ha innredet litt guttete, men det er fortsatt ryddig og rent. Eller de kan ha det totalt rotete og møkkete. Sistnevnte er så ekkelt. Det tar faktisk ikke så lang tid å skifte på senga, og dra over med en støvsuger iblant. Jeg husker en gang jeg ble med en kompis hjem og det var faktisk så møkkete at jeg nektet å ta av skoene mine. Han fikk høre det etterpå for å si det sånn!

Så ja, det var en god del ting jeg syns er skikkelig turn off hos gutter. Kunne sikkert kommet på en god del ting til, men dette var de tingene som stiller sterkest. Fortell meg gjerne hva du syns er turn off i kommentarfeltet! 

 

 

 📱Follow me on Instagram: @stinablogg     👻 Snapchat: stinablogg

69 kommentarer
    1. Om den snus og røyk, der nekta jeg å kysse kjæresten min med snus i leppa. Endte med at han slutta 😀 og røyk slutta han med fordi jeg sa sannheten om at jeg misliker røyk pga dødsfall! Ganske snill kjæreste, la på seg godt etter han slutta med røyk. Han var syltynn når jeg først møtte han! Snusfri i 3 år og røykfri i 2,5 år 🙂

    2. Turn off for meg er: Når han hele tiden snakker om gamle kjærester eller flørter med alle hele j**** tiden

    3. Langt skjegg og hårete bryst er tingen! Busken kan trimmes, men ikke fjernes totalt. Menn uten hår blir helt feil, er som en forvokst guttunge..

    4. At en gutt har dårlig selvtillit betyr ikke det at han vil rakke ned på andre
      Mvh en som vet hva han snakker om

    5. Enig! Spesielt snus og røyk er ekkelt som fy! Seriøst- alle er av den oppfatningen at de ikke lukter, har dårlig ånde eller stinker generelt, men da lurer jeg pokker ta om de bare er stokk dumme!
      Jeg har skikkelig problemer med at røyklukten setter seg i håret mitt- det er helt grusomt. Nå er jeg sjeldent sammen med folk som røyker, men det hender jo. Jeg gruer meg alltid hvis de røyker inne for jeg stinker jo verre enn et askebeger etterpå- kun fra håret! Det er så ille at jeg nesten spyr av meg selv om så er det ikke en gang jeg som røyker! Ha ha..
      Ellers, du var jo nesten inne på det i punktet med dårlig selvtillit og det å snakke seg selv ned. Jeg må legge til de som må ha skryt for absolutt alt de gjør! Greit nok, det er ok å fortelle at man har ryddet og vasket i mage timer hvis man har det, men å hele tiden måtte fortelle at man har støvsugd- helt av seg selv- for så å spørre gjentatte ganger “er jeg ikke flink”- det er jo så jævlig irriterende at fy! Som sagt, man kan gjerne fortelle og har man gjort noe ekstra ordinært som man vanligvis ikke gjør (slik som jeg som forlangte skryt av at jeg hadde brukt 45 minutter på å bytte ene lyspærer på bilen min- ha ha), så greit nok- klapp på skulderen. Men, å støvsuge når det finnes tre hunder og to katter i hus er ingenting man får skryt av her i huset altså 😛 ha ha..

    6. Jeg synes det er veldig gøy om gutten er sjalu. Det betyr jo bare at han bryr seg om meg, og vil ha meg for seg selv <3 Jeg hadde ikke likt det om han ikke hadde blitt sjalu, da er det noe som er galt. Om jeg kan snakke med alle gutter jeg vil, og møte alle gutter jeg vil... da føler jeg liksom at han ikke bryr seg, og det vil jeg tro at han heller ikke gjør da

    7. Hår på brystet er jo bare mandig, blir som en liten guttunge om de nesten ikke har kroppshår (skrittet er et untak) – og alt for jålete å begynne å “trimme”z

    8. Klart enig her ! Men et punkt jeg mener er turn Off er at om du tilbringer tid med en gutt og det går aldri en dag uten at han nevner forskjellige jenter ! Off. Plagsomt.

    9. Har stillt dette spørsmålet noen ganger nå😅 kan du pliis svare😁??
      Hei Stina❤️ Jeg lurte bare på noe angående trening💪🏼😜 jeg vil si jeg er passe trent… Og lurer på om det da er lurt å trene hele kroppen i en treningsøkt eller å ta føtna en dag og armene en annen dag?😉 va tror du gir best resultater?💕💪🏼 har du også noen gode tips til protein rik mat som er bra å spise etter trening?😎 elsker bloggen din❤️❤️

    10. Sååå enig med alle punkt :- )! Jeg er “med” en gutt nå som må feste HVER helg å om jeg spøker med noe ang utseende, så tørner han. Lite gøy… bra innlegg!

    11. Å date noen som har dårlig selvtillit er ganske skummelt egentlig, og for ikke å snakke om slitsomt. Når en gutt hele tiden må spørre om han ser bra ut, og alltid snakker seg selv ned, er det ikke et godt tegn. Altfor ofte vil gutter som ha dårlig selvtillit rakke ned på den de er sammen med også. Og det er virkelig ikke bra! Har dårlig selvtillit men rakker ikke ned på andre. Prøver heller å få andre til og føle seg Perfekt!

    12. Jeg har ikke asma eller noe men røyk/snus? 🙄🔫!
      Og når det kommer til selvtillit, kan være morsomt hvis du sier til kjæresten at han er sexy, så svarer han gjerne jeg vet, eller noe sånt.

    13. Enig med alt, bortsett fra det med gule tenner. Jeg skjønner hva du mener om dette gjelder gutter/jenter som har gule tenner i følge av røyk/snus eller dårlig hygiene. Men hva med de som har en tann sykdom? De som har vært alvorlig syk i løpet av sine år, tatt masse sterke medisiner osv, de får gule tenner i følge av dette. Dette hjelper ikke med tannbleking heller, så syntes du skulle utdypet dette innlegget mer enn bare kritisere alle med litt misfargete tenner som uhygieniske. Sikkert 50% av de med misfargede tenner har bra hygiene, men kanskje har vært syke eller gått på masse medisiner.

    14. Er både uenig og enig på ulike punkter. Men alle har forskjellig smak når det kommer til gutter – og det er faktisk ikke det ytre som teller men det indre.

    15. Eh.. Du snakker om hvor “urettferdig” det er at det er en dobbelmoral mellom tykke og tynne i samfunnet, men dobbelmoral mellom gutter og jenter er helt greit? For å være ærlig synes jeg det er minst like usjarmerende med jenter som tar drøssevis av selfies av seg selv (eks. mystoryen din når du drikker). Man er ikke noe mindre narsissist om man er jente og tar 50 bilder av seg selv og presser puppene og rumpa fram i speilet.

    16. Når en gutt oppfører seg creepie. sånt creepie blikk hele tiden, altfor nær min intimsone. Viss du prøver og fokusere øynene på meg med killerblikk blir jeg litt redd.. og liksom, gå ett lite steg unna meg og du blir 100x mindre creepie..
      Hadde to gutter som likte meg og som alltid skulle stå klin oppi meg, alltid stirre creepie og ta på meg på hodet som om jeg var en hund. Det siste var utrolig lite kult. Greie gutter, men ja.. off.. Ta meg heller på armen for å få kontakt, ikke nærmest sitt på fanget mitt om du nesten ikke kjenner meg.
      Selv setter jeg stort på god lukt, hygiene også videre. Ikke for langt skjegg men liker en MANN om du skjønner hva jeg mener?

    17. LATHET er det verste jeg vet, æsj!!!! og hår på brystet liker jeg ikke! gutter som snakker om ekser, snakker stygt om andre. og gutter som ikke har jobb, og får lommepenger av mamma!!!! ewww da har de ikke sjangs på meg!!! (er 23 år, og ja, møter ofte gutter på min alder som ikke jobber)

    18. Menn skal ha skjegg og litt hårvekst!
      Har ikke kjæresten min skjegg så ser han rett og slett ut som en barne rumpe :-p
      Det er nedtur for meg, la menn være menn sier jeg da 😉

    19. Sunn for de som har samme problem som meg da 😉 som kan barbere alt på bryst og mage, samt rygg men får iløpet av 2dager dobbelt såmye tilbake.
      Å woxe, kan få noen uker før ein må gjøre akuratt d samme igjen, det er turn off det.
      Å når jenter tar mye bilder og legger på insta er det ikke sexy, hun virker nermest desperat etter og blisett av andre en den hun dater / er sammen med.

    20. altså at en mann har hår på brystet eller skjegg er ganske sexy spør du meg. man skal ikke se ut som justin bieber heller? spør du meg ser justin ut som en liten kid bare litt høy
      litt uenig i det du skriver her altså

    21. latterlig innlegg, du kan ikke gi en fasit på hvordan en gutt skal oppføre seg. Det er helt individuelt fra person til person hva de liker. Hvis den rette gutten leser dette kan du virkelig fåkke han opp med tingene du skriver her.

    22. Hei, har lest bloggen din en stund nå å sett begge “girl talk” videoene å elsker dem du har på en måte blitt som en YouTube søster😅😂 men det er en ting jeg lurer på når er det man kan begynte å ordne bryna å hvordan få det til p ikke så hel forferdelig ut? Håper på svar💓

    23. Synes du det er feil at en jente på 12 år er så missfornøyd med kroppen sin at hun ikke viser seg naken får noe utnatt 1 person, bestevennen min… Jeg blir kalt skjukk av en jente å flere folk, men den jenta ødela selvthiliten min helt! Jeg tør ikke å dusje naken i offentlighet (når vi har hatt gum eller svøm) jeg liker ikke noe med kroppen min. Bestevennen min prøver å si til meg at jeg ikke er skjukk, men det er så lett får henne å si siden hun er pen og tynn.. Men det hjelper ikke at hun sier at hun er skjukk, siden hun er mye mindre enn meg.. Hvordan får jeg selvthilitten tilbake? Mammaen min sier at jeg ikke er skjukk.. Men jeg synes jo det skjøl.. Å den jenta jeg snakket om i sted mobber mange og hun har gjordt så mye med meg.. Please hjelp meg ;( jeg brøt sammen på slolen idag, jeg beggynte å gråte ;(

    24. Men at jenter står og tar masse selfies er greit? Er det ok at jenta er skikkelig narsissistisk? Men fortvil ikke eventuelle gutter som leser, det finnes jenter som liker noen av disse punktene. Jeg for eksempel, elsker hårete brystkasse, skjegg og generelt kroppshår! Det er ordentlig mandig;) Synes det er skikkelig turnoff når en mann skal være helt glattbarbert overalt, og drar man den så langt at man barberer brystkassa, DA tviler jeg litt på legningen rett og slett:)

    25. Whaat!? HAHAHA. Er dette en køddeliste? Kunne du vært mer overfladisk? Og det er greit for jenter å ta 50 selfies om dagen, men ikke for gutter? Hahaha, herrejesus jente, har du hørt om noe som heter likestilling? Google det. Du failer ganske hardt.

    26. Jeg pleier aldri å kommentere på blogginnlegg, men jeg reagerer sterkt på det du skriver om gule tenner. Man kan ha gule tenner selvom man er den mest renslige personen i verden, og pusser tennene 5 ganger daglig? Man trenger jo for faen ikke å ta tannbleking fordi man har gule tenner. du må virkelig lære deg til at ikke alt trenger å være perfekt med en person. Hva hvis du selv hadde gule tenner? eller ett strekkmerke, små pupper? skulle folk bedt deg ta tannbleking,silikon eller laser for at du skulle se bedre ut og ikke være så ekkel? tenk litt før du skriver.

    27. Er faktisk folk som bare har gulere tenner enn andre av natur! Trenger ikke å ha noe med hygienen å gjøre haha

    28. Altså, jeg vil bare kommentere det med gule tenner… det trenger absolutt ikke å ha noe med at man ikke pusser tennene sine å gjøre. Det er faktisk forsket på, og det viser seg at gulere tenner er sterkere enn hvite. De som har veldig hvite tenner har tynnere emalje, og da vises fargen gjennom (emaljen har en slags lys grå-blå farge) Så jeg synes faktisk det er ganske frekt å si det, for jeg har alltid hatt gule tenner, men det betyr ikke at jeg ikke pusser tennene!

    29. Kviser og hår på ryggen må være noe av det jeg setter minst pris på. Og så er det viktig at han har humor og selvironi. Med det kan man slippe unna med ganske mye.

    30. Hjelper sikkert veldig for de guttene med dårlig selvtillit å lese at de er turn-off på grunn av nettopp det. Å ha dårlig selvtillit kan jo skyldes ganske alvorlige ting, er jo ikke noe man endrer over natten.
      Det er flere av punktene over jeg er enig i, men akkurat det med dårlig selvtillit er et veldig sårt tema, så syns det blir litt spesielt å ta det me.. Bare min mening 🙂

    31. Jeg har funnet mannen i mitt liv, og han er perfekt for meg, så jeg har fortrengt hva jeg ikke liker hos andre mannfolk jeg har møtt, he he. Hvis gutta skulle skrive turn off om oss jentene, da hadde lista blitt lenger, he he. Småfulle og innpåslitne jenter på byen som tror de er Guds gave til mannen med puppene utenpå, osv. Jeg har to brødre, de kan fortelle mye om turn off hos jenter. Tenkt på det noen? Ønsker en fin helg 😉

    32. enig i dette, bortsett fra hår-punktet. jeg liker skjegg og har ikke noe i mot hår andre steder, hehe. synes det er tiltrekkende, det er liksom veldig “macho”

    33. Hårete menn er jo det beste! Jeg elsker å kose med hårete bryst, haha, og en gang da eksen min spurte om jeg kunne hjelpe han å fjerne rygghåra, ble jeg helt paff. Jeg er enig med det om gutter som alltid ser seg i speilet og tar selfies osv, men hadde jeg vært gutt så ville jeg ikke hatt ei jente som var sånn heller. Både gutter og jenter er finest når de smiler eller sitter i en naturlig setting, og faktisk ser ut på nettet som de gjør i det virkelige liv 🙂

    34. Øøøhh. Hallo! En mann med skjegg og hår på bryste er drit sexy. Det skriker jo mann.. Synest jeg da

    35. Sigg lukter godt da. Og jeg synes det ser bra ut om gutten har Bad Boy stil, men hvis han ser snill ut ser det jævlig dumt ut! Det er heller ikke normalt å kysse han mens han har snusen i munnen, hahah. Og jeg skjønner at gutter vil feste hver helg. Det er nemlig veldig kjedelig å bare sitte å se på film hele helgen! Jeg liker når gutter drikker, er litt bad og sånn fordi jeg skjønner at de i hvertfall trenger en dag i uken hvor de glemmer alt og har 0 følelser. Jeg synes også det er litt søtt når gutter er sjalu, men ikke hvis han maser om å se mobilen din hele tiden.. Jeg er veldig enig i at gutter med skjegg, bart og masse hår overalt er sykt ekkelt! Stygg hårfrisyre, stygge klær og irriterende stemme er også veldig turn off

    36. Hei, enig de fleste punktene. Bra! Men det med selvtillit er jeg ganske uenig i deg med. Som oftest er de med dårlig selvtillit de snilleste og godeste menneskene bare du tar deg tid til å bli kjent med dem. Men selvfølgelig er det drittseker der ute også som bare vil dra deg ned. Poenget mitt er at du må ikke dra alle under samme kam 🙂

    37. Er nye leser av bloggen din, men må virkelig si at du virker som en utrolig bra person og du er en veldig flink blogger! Creds til deg!

    38. Hei:)
      Detter er ikke et “turn off” hos gutter, men jeg har et spørsmål som jeg lurer veldig på. Vet ikke om du kan svare på det, men er verdt et forsøk.
      Vil gutter heller ha sex med en som er jomfru, enn en som ikke er jomfru? Håper på svar 🙂
      Ps:Digger bloggen din og at du blogger om så interessante ting! Du er rå!

    39. Hei:)
      Detter er ikke et “turn off” hos gutter, men jeg har et spørsmål som jeg lurer veldig på. Vet ikke om du kan svare på det, men er verdt et forsøk.
      Vil gutter heller ha sex med en som er jomfru, enn en som ikke er jomfru? Håper på svar 🙂
      Ps:Digger bloggen din og at du blogger om så interessante ting! Du er rå!

    40. Det med gule tenner og hygiene er feil. Selv om gule tenner er turn off. Gule tenner er sterkere enn hvite. Har du veldig sterke friske tenner så er de mest sannsynligvis gule. Krittvite tenner er svake og brekker lett.

    41. Dette blir for dumt. Vi snakker om å gå bort ifra stereotyper/gender roles i media. Det er jo typisk å sette alle gutter i en bås og fortelle dem hvordan de skal være. Forstår derimot noen av synspunktene. Er dumt en del av det blir litt feil sagt kanskje, selvom det ikke var ment vondt. Bortsett fra det en veldig fin blogg, da.

    42. “Selvopptatt: Bli litt mindre narsissist så kanskje noen gidder å være sammen med deg”
      – Og det kommer fra deg som er toppblogger og ikke gjør noe annet enn å ta bilder av deg selv og skrive om deg selv???
      “Altfor ofte vil gutter som ha dårlig selvtillit rakke ned på den de er sammen med også. Og det er virkelig ikke bra!”
      – Tror dette må være det dummeste jeg har hørt. Som oftest opplever jeg det som omvendt.
      Gule tenner: Tenner varierer i farge. Det finnes MANGE tannsykdommer som går utover emaljen. Har man fyllinger kan man ikke bleke tennene (fordi fyllingene blekes ikke). Nesten alt vi får i oss misfarger tennene. Å pusse tennene for mye og for hardt gir også gule tenner pga man ødelegger emaljen som resulterer i hull.
      Personlig har jeg omtrent ikke smilt på flere år. Jeg har en emaljesykdom som de ikke fant ut av før jeg hadde hatt regulering og tok den av (tennene mine ble stygge). Det resulterte i at jeg måtte ha fyllinger på noen av fortennene. I tillegg ble jeg slått ned og sparket i ansiktet så to av tennene mine knakk og de er rotfylt. Disse kan ikke fikses på i kosmetisk ærende for det som skjer da er at jeg må ha krone, noe som igjen vil resultere i (siden jeg er så ung som 18) at jeg må ha tann på skrue når jeg blir eldre. Har man det i mange år vil ikke skruen lenger ha feste. Da går jeg uten fortenner. Er det bedre enn gule tenner? Pga fyllingene kan jeg heller ikke bleke tennene uansett.
      Og vet du hva? Dette punktet er ikke kritikk, jeg forteller det til deg fordi det er utrolig sårende. Når jeg var 13 år og hadde fått av reguleringen var det ENESTE jeg ville å ta livet av meg. Jeg ville heller dø enn å være så ung og ha stygge tenner. Kan du ikke tenke deg om før du skriver? Det var faktisk veldig sårende å lese!
      OG ja: Jeg pusser tennene 3-5 ganger daglig med spesialtannkrem, bruker tanntråd om morgenen og sånne andre slags tannpirkere som tannleger anbefaler hver kveld samt fluor 2 ganger om dagen. Så dette har ingenting med hygiene å gjøre! Har hatt denne rutinen i alle år. Pga sykdommen går jeg også til tannpleier og får spesialpuss annenhver mnd.

    43. Enig med Marie her oppe, dette var nok et sårende innlegg for mange. Og det er ikke “bare” å dra på VITA å kjøpe tannbleking, ikke alle har råd til å betale 500,- for SmileLab sånn som bloggere kan. Dessuten funker det ikke på alle.
      Og at det er greit for jenter å ta 50 selfies for å finne ett å legge ut på Instagram, men ikke gutter? Hvor selvmotsigende er ikke du? Stor forkjemper for likestilling mellom tynne og formfulle, også klarer du ikke se at dette er akkurat samme greia?

    44. Hei Stina jeg syns at du er sykt pen. Du har så fin stil i leiliheten din. Jeg ønsker at du kan lage noe kreativt som jeg også kan lage klem fra Nada.💜

    45. Hei Stina jeg syns at du er sykt pen.Jeg synes at du har så fin stil i din leiligheten . Jeg har ganske lyst til at du kan lage noe kreativt som jeg også kan lage klem fra Nada.💖

    46. Skjønner ikke helt hvorfor du skal skrive at gutter med lav selvtillit kan være skummelt? Det er en grunn til at noen sliter med det. Det hjelper ikke akkurat at du stempler de sånn som dette.
      Syntes du virker utrolig overfladisk når du skriver en sånn liste. Jeg har liten tro på at noe varer livet ut når man kun er opptatt av hvordan noen virker utad.
      Jeg heier på ekte menn. Uten fokus på det overfladiske.

    47. Unnskyld meg, det med gule tenner syns jeg var drøyt sagt. Jeg ble faktisk ganske truffet. Ærlig talt, om man har gule tenner så trenger det ikke ha noe med hygiene å gjøre. Kan være man bare drikker for mye kaffe o.l. Du sier det bare er å gå på vita og kjøpe tannbleking? 1. Jeg har prøvd det, det og det funker ikke på mine tenner, så tenk deg litt om der. Det er ikke alle som det funker på. // 2. Jeg er student, og det er mange av oss der ute. Tror du vi har råd til å paye FACKINGS 500kr++ for TANNBLEKING? Nei ærlig talt, nå spøy jeg.

    48. Hei Stina, elsker bloggen din. Men det har ikke alltid med dårlig hygene å gjøre, og ikke alle har lyst til å betale 500,- kr får tann bleking, for det funker heller ikke på alle. Synes det er veldig dumt at mange slenger sånne dritt kommentarer om det, jeg selv mener at det er litt dumt, men mener ikke det alvorlig (foresten det er altså Stina sin mening)
      Fortsett med å være en super blogger elsker å lese bloggene, jeg er ikke en som liker en å lese en gang med liker å lese bloggen din🎀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg