Sånn går det når man tar treningsfri

Nå skal jeg snart på treningsstudioet. I dag står fullkroppsstyrke på planen. Helt frem til forrige uke hadde jeg en ganske lang pause fra treningen. Det begynte først med at det var sommer, så da trappet jeg ned. Også slo nakken min seg helt vrang, og jeg kunne ikke trene på noen uker. 

Men nå er jeg endelig tilbake på gymmet! Og det føles godt! Det eneste som er så dumt med å ta en så lang pause er jo at jeg har blitt kjempe svak og ute av form på denne tiden. Uæh, klarer nesten ikke løfte noe vekter engang. Heldigvis kommer formen fort tilbake igjen. Men enn så lenge får jeg bare være litt pinglete! Haha! 

Uansett, her er dagens antrekk! Det var endelig litt fint vær i dag, så da benyttet jeg anledningen til å knipse litt bilder!

Brandy Melville – Topp

Sheinside – Jakke

Nelly – Sko (dessverre utsolgt)

Lycke – Veske

Ukjent – Bukse

20 kommentarer
    1. Hei Stina❤️ Jeg lurte bare på noe angående trening💪🏼😜 jeg vil si jeg er passe trent… Og lurer på om det da er lurt å trene hele kroppen i en treningsøkt eller å ta føtna en dag og armene en annen dag?😉 va tror du gir best resultater?💕💪🏼 har du også noen gode tips til protein rik mat som er bra å spise etter trening?😎 elsker bloggen din❤️❤️

    2. Hei Stina ville bare si at eg EEEEELSKER DEG SÅ MYE eg eksker youtube kanalen din eeeeldker videoene ser på di kvart sekund❤️❤️
      Lurte på om du kunne vere sååå snill og ein gang lage sminke kolleksjon?😀

    3. Ninni: Hadde du hatt to nakkeskader som gjorde at man måtte gå til kiropraktor flere ganger i uka, og ikke klarte å gjøre annet enn å ligge helt stille så tror jeg ikke du hadde lirt av den der kommentaren 😉 Anbefaler deg å faktisk sette deg inn i andres situasjon før du sier sånt 😉

    4. Hei. Må bare begynne med å si: du er driitpen, og jeg ser virkelig opp til deg!!! <3
      Ehm bare lurte på noe. Hvor høy er du?
      Jeg er selv 154cm og du sier du er ganske lav. Ser også at du bruker ganske så høye sko. Du har også sagt på en av videoene dine at mottoet ditt var "fix it, or learn to love it" eller noe lignende. Jeg er så lei av å være mye lavere enn alle vennene mine. Hvor kan jeg få tak i såpass høye sko? Og hvor mye høyere blir du med de du har?
      Det hadde betydd så utrolig mye om du svarte meg! <3 Hilsen en jente på 15år.

    5. Sorry Stina, men har ikke fått med meg at du har hatt nakkeskader 🙁 Trodde, men man skal ikke tro, at det var PC-nakke. Jeg er ikke den ufine typen, beklager igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg