Halloween med jentene!

Nå er jeg endelig hjemme igjen etter en veldig bra Halloween feiring! I går var jeg i Drammen med en god gjeng med venninner, og hadde det veldig gøy. Vi startet å vorse hos Marita med masse drinker, drikkeleker, sminking og allsang til Wannabe med Spicegirls og Hey baby! Så her snakker vi skikkelig god steming.

Utover kvelden tok vi turen til Z som ligger i sentrum. Der var det mildt sagt stappfullt med mennesker, og nesten alle hadde kledd seg ut. Det var så gøy å se det! Skikkelig bra når alle gjør litt ekstra ut av halloween. 

Kvelden gikk med til mye dansing og drikking. Så mye at jeg er helt utslitt i dag. Men gud det var så verdt det! Selv om jeg kjenner det skal bli en stund til neste gang. Haha! Var litt vanskelig å ta bilder inne på utestedet, men har lagt ut masse videoer på snapchat som du kan titte på. Så får du sett masse glimt fra hele kvelden! Heter forresten stinablogg om du ikke allerede har lagt meg til!

8 kommentarer

Siste innlegg