Satanist på Halloween!

Er dere klare for Halloween? Det er jeg! Nå er jeg endelig ferdig med sminke og hår, og har fått knipset et par bilder av kveldens antrekk til dere. Har valgt å gå for djevelsk engel / lucifer looken jeg viste dere på video HER. Syns den looken er så kul! Og som en cherry on the top, eller prikken over i’en, slengte jeg på et opp-ned kors for å virkelig få til den satan looken. Ble det ikke kult?

Nå skal jeg straks hoppe på toget til Drammen for å dra hjem til en venninne. Vi er en gjeng på 6 stykker som skal vorse hos Marita, også skal vi på byen utover kvelden. Og muligens et ekstra vors. Er ikke sikker enda! Det eneste jeg vet er at det blir så gøy å feste med Drammensjentene mine igjen! De er det altfor lenge siden jeg har festet med! 

Nå er jeg veldig spent på å høre hva DU har kledd deg ut som i kveld, og hva dine planer for kvelden er. Fortell meg i kommentarfeltet! 

 

32 kommentarer

Siste innlegg