Når man jobber midt på natten!

Har dere hatt en fin dag så langt? Jeg var våken og jobbet til 2-3 tiden i natt, så jeg har nettopp inntatt frokosten. Hehe! Det er et eller annet med det å jobbe på natten, som virkelig får frem mine innerste tanker og meninger. Det var en av dere som fortalte meg for en stund siden at forfattere ofte jobber om nettene, og det skjønner jeg virkelig godt hvorfor!

Uansett, nå har jeg nettopp spist en veldig god frokost. I dag ble det gresk yoghurt med musli, jordbær og kiwi på toppen. Ved siden av hadde jeg et par appelsiner med en halv lime som jeg hadde i en blender, før jeg hadde masse isbiter i en flaske og helte det over. Resultatet ble veldig godt! Absolutt å anbefale om du skal lage en skikkelig god frokost, eller lunsj etter skolen! 

Nå skal jeg sminke meg litt kjapt før jeg skal ut en tur. Skal blant annet på Plantasjen og kjøpe inn litt nye blomster til leiligheten. De jeg har nå, synger allerede på siste vers, så nå er det på høy tid med noen nye friske blomster! Etter det må jeg innom Storo storsenter en tur og kjøpe inn litt småstæsj til et par bloggprosjekter. Også må jeg innom Get sitt kontor og hente ny internett boks.

Den jeg har nå har vært skikkelig tullete de siste dagene, så jeg har måttet bruke nettet fra min egen telefon = kommer til å bli en dyr mobilregning. Haha! Men men, sånn går det noen ganger. Var veldig greit at jeg får dra rett innom de og får fikset det i dag. Grunnen til at det har tatt så mange dager er rett og slett fordi jeg har vært litt vel treg til å ringe dem. Ere mulig, sier jeg bare! 

Men men, nok morgensnakk. Nå må jeg komme igang med dagen. Så blogges vi senere!

17 kommentarer
    1. God frokost er et must for meg, men nå går det i smoothies, er sørpa forkjøla og uten smak, men da får jeg iallfall vitaminer :-)Jeg nevnte for deg i en kommentar at forfattere ofte jobber om natten med rødvin som tørstedrikke, he he. Når jeg er i gang med et prosesskrift, da våkner jeg ofte og noterer ting jeg bør ha med på post-it-lapper, men da uten vin 😀 Håper du ikke har kjøpt alt du har sett i dag 😉

    2. At forfattere jobber om natten er en kjent sak:)
      Men jeg liker natta best jeg også. Det er da konsentrasjonen er på topp når noe må gjøres, blant annet lesing og skriblerier. Jeg blir mer avslappet og konsentrert når det er natt og mørketid enn på dagtid:)

    3. Jeg er veldig nybegynner når det kommer til løsvipper, og har nettopp begynt å bruke det en gang i blant! Kan man bruke de flere ganger, eller er det sånn at man kaster de etter 1 bruk? 🙂 Takk for svar!

    4. Har du noen gode råd eller tips til kjærlighetssorg? En fyr som var utro mot meg for akkurat ett år siden, har kommet tilbake nå og er veldig pågående, veldig frekk og snakker mye dritt til andre. Vi har felles venner, og for en periode nå er jeg nødt til å se han HVER dag.. HATER livet mitt akkurat nå, og hadde virkelig tatt i mot alle tips og råd. Har fulgt bloggen din lenge nå, og du er virkelig flink til det! I tillegg får du meg til å ikke føle meg alene.. Alt blir så vanskelig, tøft, og så jævlig vondt..

    5. Anonym: Vondt å høre om <3 Du har litt forskjellige valg. Dersom du føler han er truende mot deg og ditt liv, anbefaler jeg deg å gå til politiet. Da kan de enten ta kontakt med han for å be han holde seg unna, eller du kan anmelde ham / søke om besøksforbud. Eller så kan du snakke med han alene å be han om å droppe å snakke om deg. Dette er kanskje litt vanskeligere, og det er ikke sikkert han kommer til å høre på deg. Men vil anbefale deg å se på situasjonen, og gjøre det du føler er rett 🙂 Lykke til! <3

    6. Jeg blir mye fortere inspirert på natta, og kommer alltid opp med de kuleste idéene etter midnatt! Så noen ganger har jeg rett og slett ikke lyst til å sove fordi jeg ikke vil gå glipp av de fine timene midt på natta 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg