Kommer det flere Girl Talk videoer?

Wow, for en respons på videoen jeg postet i stad! Dere altså! Det er så utrolig gøy å se at dere likte den så godt, og at den hjelper så mange av dere. Jeg husker selv hvor mange ting jeg lurte på, men som jeg aldri turte å spørre noen om, fordi det var litt flaut. Derfor syns jeg det er så viktig med slike Girl Talk videoer. Og det er veldig godt å se at jeg ikke er den eneste som tenker sånn. Det å kunne gjøre deres problemer litt lettere å hanskes med, er så utrolig viktig for meg. Jeg elsker å være som en venninne / storesøster for dere, og blir alltid så glad når jeg får kommentarer av dere om at dere ser på meg som det. Det varmer virkelig hjertet mitt!

Og folkens, en liten gladnyhet. Jeg kommer til å lage flere Girl Talk videoer! Det er jo så utrolig mange emner jeg har lyst til å snakke om, som dere har forespurt. Så flere videoer kommer. Tenker å lage dette som en slags liten Girl Talk serie på youtube kanalen min og her på bloggen. Der jeg hver 3. til 5. uke legger ut en ny video der jeg snakker om jenteproblemer. Så det er bare å fortsette å sende inn ønsker om temaer, så noterer jeg de ned også snakker jeg om noen temaer i hver video. Høres ikke det bra ut? Det syns jeg!

Kjenner jeg bare har lyst til å lage masse Girl Talk videoer fremover. Det er jo så gøy og spennende å kunne snakke åpent og ærlig om sånne temaer. Kommer forresten også til å snakke om temaer for oss som er på vei ut av puberteten og inn i voksenlivet også. Vet så altfor godt om hvor mange bekymringer man får når det kommer til skole, å flytte ut hjemmefra, hvordan håndtere at et langvarig forhold tar slutt, osv. Selv om jeg kun er 22 år, føler jeg at jeg sitter på så mye erfaringer, og kan gleder meg til å dele de med dere!

36 kommentarer
    1. Yesss!!! Endelig!! Føler faktisk at du er storesøsteren min😃😃 du virker som en veldig omsorgsfull person👍🏼

    2. Hvor mange klokker har du?
      Kan du legge ut bilder der de er på din arm?
      Bruker du klokke på høyre eller venstre???

    3. Likte videoen kjempe godt! Jeg bare lurte på om du kunne snakke om drikke, røyke og snuse press osv? Gleder meg til å se videre 😀

    4. Så bra! Elsker de videoene, er enig med Celine, føler faktisk at du er en storesøster når jeg ser på videoene!

    5. Hei jeg er veldig gla i deg selvom jeg ikke kjenner deg du er snill morsom og hyggelig. Helt enig med Celine føles ut som om du er storesøsteren min💖

    6. kan du gi tips til hvordan man kan bli mindre irritabel i forholdet. Føler jeg blir så lett sur på han. Hva skal jeg gjøre? er sykt vanskelig å ikke bli sur når han prøver å irritere meg..

    7. kan du prate om p-piller og bruken av de? generelt alt om p-piller man må vite før man starter med de

    8. Kan du ta med litt om hvordan man finner riktig bh-størrelse?? haha, skal ærlig innrømme at å shoppe undertøy synes jeg er kleint. Så har du noen tips som kan gjøre det enklere?

    9. Så nettopp girl-talk videoen, likte den veldig godt. Syns det er bra at du er så open minded, og understreker at folk må få gjøre det de vil, til en viss grad altså:)

    10. kan noen si svaret på den videoen du la ut for ca 1 måned siden. det var den 3 historier, men kun 1 er sann.
      Hvilken er riktig? finner ikke svaret 🙁
      Jeg elsket girl talk videoen din skikkelig <3

    11. Elsket videoen! Har lurt på så mange ting, og nå får jeg svar. Vist du hadde vært storesøsteren min, hadde du vært den beste i hele verden! 🙂
      Love u <3

    12. Hei Stina søster jeg likte den girl talk videoen du laget da fikk jeg svar på at jeg ikke er den eneste som lurer på det en tommel opp fra meg på de videoene stå på videre Stina søster 🙂

    13. du kunne ha med en q&a i “girltalk” videoen, sånn at folk kan spørre om spm innenfor forskjellige temaer, for da får de svar på det de lurer på❤️

    14. Digget videoen Stina! Du må lage flere slike videoer, kjempe kjekt å se på virkelig! Du må sikkert være forbilde til mange jenter der ute (:
      Men jeg lurte på en liten ting, jeg så på vlogen din at du brukte Adobe premier og jeg har akkurat kjøpt det selv og lurte på om du kunne lage en video eller ha med i Vlog om hvordan du bruker det (: siden jeg skal begynne å bruke det selv på videoene mine. det hadde jeg settet stor pris på! Digger bloggen din utrolig mye.
      Klem (:

    15. VIRKELIG elsket videoen! alltid ønsket meg en storesøster som går igjennom ting før meg og utforsker ting før meg, så dette likte jeg virkelig:) håper du kanskje kan snakke litt om p-piller

    16. Kunne du ha snakket om sex? hvordan det er osv? Elsker girl talken, du er som en storesøster for meg i hvert fall!:)

    17. Elsker deg stina❤ Du aner seriøst ikke hvor mye videoene dine hjelper meg når jeg er skikkelig deppa,og det er dessverre ganske ofte og i morgen så er der 5 uker siden sist jeg kuttet meg. Jeg var en selvskader i 7 måneder. Jeg elsket Girltalk videoen din, du Ga meg mange gode råd❤ Jeg har gått igjennom masse shit i livet mitt men du inspirerer meg til å leve videre, men dessverre har jeg prøvd å ta livet mitt😔 Jeg sliter veldig med dårlig selvtillit og har et veldig dårlig syn på meg selv…😔 Føler jeg har blitt så godt kjent med deg gjennom bloggen din og YouTube videoene dine❤ du er som en storesøster for meg og jeg har veldig lyst å møte deg engang i tiden❤ forresten du virker helt herlig❤ fuck the haters because u are fab girl!❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg