Som å være i Mexico!

I går var jeg ute med Lykke Sofie og spiste litt middag. Istedenfor å havne opp på de stedene jeg pleier å dra på, dro vi til et helt nytt sted, som jeg aldri har testet ut før. Jeg ble utrolig positivt overrasket, og hit kommer jeg nok til å dra igjen! Stedet vi dro på heter Tijuana og ligger på Grunerløkka, rett ved Olaf Ryes Plass. Der får man en skikkelig ekte meksikansk opplevelse. Maten, interiøret og musikken gjør at du føles ut som om du er i Tijuana.

De hadde utrolig mye forskjellige på menyen, og vi begge gikk for quesadilla. Jeg valgte kylling, og Lykke valgte skogsopp. Begge var så utrolig gode! Ved siden av middagen ble det litt drinker. Jeg elsker hvor mye forskjellige, og annerledes drinker de hadde der. Jeg gikk for en mango margharita med masse tequila. Husker ikke hva Lykke valgte, men begge hadde mye tequila for å si det sånn. Så her ble det fart og morro!

I tillegg til god mat og drinker, ble det selvfølgelig litt churros på oss. Må jo ha det når man er på meksikansk restaurant. For dere som ikke har spist churros før. Så er churros en slags meksikansk versjon av smultring, bare at den smaker mye bedre og er lang og ruglete. Klarte selvfølgelig ikke å huske og ta bilde av den (#dårlig blogger). Men den var sykt god! “Heldigvis” hadde servitøren misforstått oss litt når vi bestilte desserten, så vi endte opp med en dessert på deling. Det var helt ærlig like greit, fordi den var så sykt mektig. Når vi var ferdige med å spise trillet vi nærmest ut døren! Haha!

Så folkens, om dere vil spise meksikansk i Oslo, er dette virkelig stedet. PS; dette er ikke noe sponset. Skriver om det kun fordi jeg virkelig vil anbefale stedet! 

21 kommentarer

Siste innlegg