Blandede følelser

// inneholder reklamelink

I dag har jeg fått unnagjort så mye “behind the scenes” jobb på bloggen. Det er helt merkelig hvor mye som foregår bak en blogg, som dere ikke ser. Når man ser igjennom en blogg tenker man fort at det kun er det man ser, som er det bloggeren jobber med. Men som oftest, er det så ekstremt mye mer. Man må svare på masse mailer, gjøre research, jobbe med prosjekter, osv. Kunne sikkert listet opp alle tingene, men det blir vel kanskje litt kjedelig for dere?

Jeg har skikkelig blandede følelser for at høsten har kommet. På den ene siden elsker jeg å kunne gjøre litt mer ut av antrekkene, og kle meg opp i lag på lag. Bladene får nydelige farger, og en solfull høstdag som i dag er helt fantastisk! Når det regner derimot.. Not such a fan. Men da får man heller bruke tiden inne på andre ting! 


Bik Bok – Bukse, smykke og solbriller  //  Sko – HER  //  Ukjent – Jakke  //  Genser – HER 

 

Følg meg på facebook og instagram 

36 kommentarer

Siste innlegg