Genial måte å organisere neglelakker!

Det å ha litt for mange neglelakker er et luksusproblem. Men fortsatt et problem. Hver gang jeg har lyst til å finne en ny neglelakk, er det helt umulig å velge ut en. Med over 150 neglelakker å velge mellom, er det mildt sagt nesten umulig å velge ut bare en. Derfor har jeg kommet på en genial løsning som gjør dette så mye lettere! Og siden jeg regner med at jeg ikke er den eneste jenta med mange neglelakker, vil jeg dele løsningen med dere!

Løsningen er nemlig et hjul med falske negler, som man kan lakkere for å holde neglelakkene sine organisert. Det er også mye letter å se hvordan neglelakken ser ut når man får den på, istendenfor kun i flasken. 

Det å lakkere rundt 150 slike plastikknegler, tok litt tid. Men det har absolutt hvert verdt det! Nå er det mye lettere å velge ut hvilken neglelakk jeg skal bruke. Og jeg blir mye flinkere til å bytte på farger! 

Prosessen er veldig enkel. Skriv ned merket til neglelakken og fargen på plastikkpinnen. Deretter påfører du to lag med neglelakk på enden av hver pinne. PS; husk å legg papir under, for dette kan fort bli litt sølete! 

Neglelakk hjulene har jeg kjøpt på ebay for 20,- kr for en pakke med 50 stk. Du finner de HER

Genialt eller hva?

9 kommentarer
    1. Bra tips!! Lurer på korleis du lager startbildene på videoene dine? Og korleis du får bruke det bildet på youtube, jeg får beskjed om at youtube bestemmer uansett… Ta gjerne en titt på yt-kanalen min bare å søke påIda Vinda! Takk på forhand! Du er en super blogger!

    2. hei stina:) Den neglelakken du hadde på dine egene negler på bildet, hvor er den fra? den var superfin og kunne så utrolig ha tenkt meg den selv. Om du ser dette innlegget og svarer så skal du ha tusen takk på forhånd <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg