Ukens spørsmål #73

Er du og Benjamin kjærester eller ikke?
 – Vet mange av dere har lurt på dette. Men vi er ikke sammen. Vi er kun venner 🙂 

 

Hva er ditt beste tips til nye bloggere?
– Blogg om noe du liker og interesserer deg for. Vær original og ikke gi opp etter bare noen uker. Det tar tid å bli flink til å ta bilder og skrive tekster, så man må bare øve. Øvelse gjør mester vet dere! 🙂

 

 

Hvordan var du og hvordan så du ut FØR du begynte å trene?
– Her er et bilde av hvordan jeg så ut da jeg nettopp hadde begynt å trene. Fant ingen eldre bilder som man kan se kroppen like tydelig. Men som dere ser var jeg slank, men ikke trent i det hele tatt. Ikke noe markeringer, og en hengslete kropp. Siden jeg var såpass slank fra før av, har det aldri blitt noe ekstremt forvandling. Men selv synes jeg at kroppen min har gått fra “party-skinny” til litt mer “fit”. 

Jeg har hatt kjærlighetssorg i flere uker nå, har du noen tips til hvordan man kan tenke mindre på denne personen??? sliter veldig med å ikke tenke på han.
– Å ha kjærlighetssorg er så vondt, og det gjør som regel vondt veldig lenge. Men det går over etterhvert, hjertet ditt trenger bare litt tid på å gro. Jeg har skrevet et litt mer utfyllende innlegg om dette temaet, som du kan lese HER om du ønsker. 

 

Når trekker du vinneren av neglelakk konkurransen?
– Det har jeg allerede trukket. Vinneren ble Amalie, og hun har jeg kontaktet. Gøy å se at over 1100 deltok i konkurransen. Skal absolutt prøve å lage flere give aways fremover, siden det var så stas! 

Jeg lurte på hva du spiser til frokost om vinteren? siden du ikke får tak i jordbær å bær på vinteren.
– I veldig mange butikker får man tak i både jordbær og blåbær om vinteren. Selv syns jeg ofte at import vinter jordbærene ofte smaker bedre, enn de som blir solgt om våren og høsten. Selv om ingenting slår norske jordbær midt på sommeren! 

 

Kan du ha flere vloguker?
– Tror ikke jeg kommer til å ha så mange vloguker igjen. Det var ekstremt mye vanskeligere enn jeg trodde å gjøre det! Men jeg kommer nok til å lage litt mer vlogs fremover, fordi det var veldig gøy å gjøre det! 

 

Herlighet, toppen din i denne videoen var nyyydelig!! Hvor har du kjøpt den?
– Så gøy å høre! Den er fra Nelly, link HER

Jeg har et lite problem jeg føler er veldig irriterendes, jeg er LAV. Det er noen som erter meg for det og det HATER jeg. Jeg er 11 og er 138cm alle i klassen min er over 140cm selv om vi bare er 8 i klassen så er det så irriterendes. Det er en i klassen over som ELSKER å erte på at jeg er lav, han bare: Vent hvor ble du av og sånn og ser seg til alle kanter og jeg står rett foran han. Jeg tenkte at du kanskje har noen råd siden du sier at du er lav, hvis du ble erta da du var yngre hva gjorde du da.

– Da jeg var på den alderen slet jeg veldig med det samme problemet. I mange år hatet jeg at jeg var så lav. Alle skulle alltid lage spøker om at jeg var så lav. Det ble så ille at jeg til slutt gikk til legen for å begynne på piller som gjorde at jeg kunne vokse og bli høyere. Men jeg var for gammel da jeg dro til legen, og fikk ikke begynt på medisinene. Jeg husker hvor lei meg jeg var for det. Men den dag i dag, er jeg så ufattelig glad for at jeg er lav. Den kroppsfasongen jeg har gjør at jeg er liten og nett, og kommer til å se ung ut i mange år. I tillegg kan jeg jo gå med veldig mye forskjellige høye hæler. Så enden på visa er at det er masse positive sider med å være lav. Uansett om du er høy eller lav, er det viktig å finne de positive sidene med en selv, og lære å elske de. Neste gang noen kommer bort og slenger med leppa om hvor lav du er, så er det best å heller bare lage en spøk av det, og vise at du har selvironi og bare syns det er gøy at de slenger med leppa. Før du vet ordet av det er det plutselig ikke så mange som syns det er gøy å påpeke at du er lav lengre 🙂

Jeg må bare si at jeg elsker bloggen din. Veldig gøyt å få inspirasjon fra deg. Jeg har et spørsmål som jeg håper jeg kan få svar på. Jeg har en venninne som ikke skjønner at det som er mitt er mitt. Ho stjeler sminken min, og bruker sminken hele tiden når ho er på besøk. Jeg er veldig lei av å kaste sminken min på grunn av henne. For jeg vil jo ikke bruke hud sminken min igjen etter ho har brukt det. Ho sliter veldig masse med hud sopp. Hva kan jeg si til henne for at ho ikke blir lei seg og for at ho skal skjønne at jeg ikke liker det ? Håper på svar 🙂

– Hyggelig å høre at du liker bloggen min! Veldig kjipt å høre at venninnen din bruker sminken din når hun sliter med sin egen hud. Å byttelåne sminke av hverandre er aldri en smart ting, sopp eller ei, fordi det er så mye bakterier som blir spredd. Så dette er fy-fy! Men det vet jeg at du allerede har skjønt. Det jeg tror at kan være smartest er å si ifra på en veldig varsom måte,

at din sminke er kun din sminke. Be henne om å heller ta med sin egen sminke om dere skal sminke dere hjemme hos deg før dere skal på kino eller fest. Eventuelt så kan du også dra en hvit løgn og si at du har fått en hudsykdom som er smittsom, og at hun må holde seg langt unna sminken din. Haha! 🙂 

 

 

Hvor får du kjøpt stativ med selvutløser?
– Stativene har ikke selvutløser. Men stativ får du kjøpt på de aller fleste elektronikk butikker. Vet at merket Hama pleier å ha ganske billige stativer. Fjernkontroll med selvutløser er litt vanskeligere. Det beste er å google hvilken som passer til ditt kamera, og finne ut hvor de selger den. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

25 kommentarer
    1. Hvorfor legger du ut bilder med benjamin på bloggen hvis dere bare er “venner” er jo litt forvirrende.

    2. Hvis du ville kunne du bare ha holdt på med YouTube?☺️
      Ikke at jeg vil at du skal det, bare lurer☺️☺️

    3. Jeg har altid hatt lyst til å blogge… Men foreldrene mine sier nei, å jeg vil overtale dem. Hvordan kan jeg overtale foreldrene mine til å la meg blogge??

    4. Hei Stina:) Jeg er 12 år, og sliter med uren hud. Har du noen tips til hva jeg skal gjøre? Jeg elsker bloggen din forresten:)

    5. Elsker bloggen din! 🙂 Jeg trenker et råd: Noen av vennene mine baksnakker meg og de gotar ikke at jeg er meg selv. Hva synes du jeg ska gjøre?

    6. Jeg er forelska i en gutt, og jeg vet ikke om han er forelska i meg eller liker meg da, kan du plissssssss lage gutte tips video?💎❤️

    7. Så barnslig svar til hun som sliter med deling av sminke, Stina.. Bedre å si det som det er, lære venninnen din at å dele sminke ikke er bra, pga bakterier, rett og slett. For det er venninnen tydelig ikke klar over 🙂 Så lær henne det, for eksempel. Blir som å dele tannbørste, nesten. Ganske ekkelt.

    8. ja ka skjer med at du la ut bilde av dæ og benjamin når dokker kyssa men så e dokker bare venna????????

    9. Kan du lage morning routine? Siden du nå bor i leilighet, som btw har blitt utrolig fin, gratulerer så mye! Jeg vet jeg ikke er den eneste som ønsker, hadde blitt glad om du kunne gjort det.

    10. Hei! Elsker bloggen din!
      Jeg lurte på om du har noen gide skoletips? Jeg vet du ikke lenger går på skole, men om du husker noen tips som hjalp deg gjennom skoledagen, kunne jeg virkelig trengt det. Sliter litt med moviasjonen…

    11. Hei! Elsker bloggen og i allefall videoene dine<3
      Men uansett, jeg lurte på om du kunne ordne en kveld rutine, hvor du filmer hva du gjør på kvelden før diu legger deg? Hadde vært morsomt om du hadde gjort det.

    12. Hei Stina! Jeg har en venninne som bokstavelig talt alltid skal røre
      mobilen min når hun er på besøk. Visst jeg f. eks spør henne om hun
      Kan gi meg mobilen visst den ligger nærmere henne enn meg
      Så skal hun alltid skjekke hvem meldingen er fra også prøver hun koden min
      For å kunne åpne meldingen.
      Så jeg lurte på om du hadde noen tips til hvordan jeg kan si til henne på fin måte at hun skal slutte uten at hun blir sur/lei seg? Håper virkelig på svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg