Endelig perfekt kontorplass!

Endelig har jeg fått meg en kontorplass som jeg er fornøyd med! Da jeg flyttet inn i leiligheten i juni kjøpte jeg en liten pult som jeg har brukt frem til nå. Men problemet er at den var så liten. Så jeg hadde ikke plass til å legge en skrivebok ved siden av laptopen engang. Men jeg har ikke hatt noen løsning på problemet før nå. Da jeg var innom IKEA tidligere denne uken med en kollega fra Nettavisen, fant jeg en genial løsning til kontorproblemet. 

Husker dere det opphenget jeg brukte som garderobeløsning da jeg bodde i kollektiv? Etter at jeg flyttet inn i leiligheten kunne jeg ikke bruke det, siden det allerede var garderobe her. Så derfor har det opphenget havnet oppe på loftet. Men, som sagt, da jeg var innom IKEA fant jeg en genial idè! Nemlig å bruke opphenget som en kontorpult. Så jeg kjøpte med en plate som ble platen der jeg har laptopen, og voilà hadde jeg endelig en større kontorplass! Genialt eller hva? Hele opphenget er forresten fra Stolmen serien. 

// bildene på veggen er fra weheartit og pinterest

Fint eller hva? Jeg er så fornøyd! 

18 kommentarer

Siste innlegg