Dette gjorde jeg i sommer!

Det er offisielt.. Sommeren er over og høsten er her. 1 september, det regner og er grått ute. Shortsen og bikinien må pakkes bort, og høstjakken må hentes frem. Vet ikke helt om jeg er klar for høsten enda. Kan vi få noen sommerdager til, vær så snill? Mens jeg sitter og ber værgudene om litt finere vær, kan vi mimre litt tilbake på sommeren jeg har hatt! Planen for denne sommeren var å ha en rolig sommer der jeg kun var i Oslo. Vel.. Det gikk ikke helt etter planen! Her er noe av det jeg gjorde i sommer! 

Jeg startet sommeren med å reise på en spontantur til Berlin og fikk være med på et stort event for presse og bloggere fra hele verden. Veldig spennende! 

Med en gang jeg kom hjem fra Berlin måtte jeg pakke alt jeg eide og hadde i kollektivet, og hjemme hos foreldrene mine. For jeg skulle flytte inn i leilighet! Gud så overlykkelig jeg var. Enda kunne jeg bo helt alene, og slapp å bo i kollektiv. I tillegg har jo leiligheten min blitt så fin! Og jeg er så fornøyd med den! 

I midten av juni var det på tide med et vors i leiligheten. Så jeg ba inn noen venner og familie, og vi dro på VG lista topp 20 og ut på byen etterpå! 

NRK lagde en video med meg der jeg viste hvordan man lager blomsterkroner. Trykk på bildet om du vil se videoen! 

 

Tantebarnet mitt og søsteren min kom på besøk. Emmeline syns det var såå stas å besøke tante og titte rundt i byen! 

 

Maria Kassandra fylte 24 år og feiret med mange venninner og skikkelig grillfest!  

Jeg løp mange trimturer ved Sognsvann. Ah, som jeg elsker det stedet! 

Jeg besøkte Bergen for første gang i mitt liv! 

Dagbladet intervjuet meg om Youtube! Les hele intervjuet HER 

Søsteren min kom på besøk og vi hadde en skikkelig jentekveld. Først ut og spise tapas, også videre på en bar og drikke noen drinker, for vi tok turen på byen! 

Jeg reiste til Kypros en uke! 

Jeg lanserte min egen neglelakk i samarbeid med TL Design 

Donna og jentene hadde innflytningsvors, og temaet var “white party” så alle kledde seg i hvitt! 

Jeg hadde en liten photoshoot med Kyle Meyr og fikk tatt blant annet bilder som er under.   

Wow, denne sommeren har vært mye mer hektisk enn jeg kan huske. Men trikset er å gjøre alt spontant. Aldri planlegge noe mer enn 1 uke i forveien. Da går alt alltid veldig bra, og det kjennes ikke så stressende ut. Sommeren har vært veldig morsom, og jeg har storkost meg! 

Selv om høsten er på god vei, går det litt bedre når jeg vet at jeg har hatt en så bra sommer. Da går det greit å bytte ut shortsene med ullgensere, en kald med en varm kopp kaffe, og en lat dag i solen med tv kos under pleddet. 

Nå vil jeg gjerne høre hva DITT beste sommerminne er. Hva er det beste du har gjort i sommer?

10 kommentarer
    1. Jeg har hatt en fantastisk sommerferie i år! jeg har reist mye: Danmark, Tyskland, Tjekkia, Ungarn og besøkt slekt ikke så langt unna Bodø. Mitt beste sommerminne må være da jeg var på danacup (fotballcup i Danmark) det har helt klart vært den beste opplevelsen som jeg vil huske lenge!

    2. Jeg var i USA i tre uker🇺🇸Og så har jeg vært med venner og familie❤️Mitt beste minne må nok være USA🍉

    3. jeg ble med bestevennina mi som jeg ikke hadde møtt på lenge til Oslo, også var vi på tusenfryd en dag.

    4. Det høres ut som du har hatt en veldig vellykket sommer i år. Jeg har jobbet i hele sommer så har ikke fått gjort så vanvittig mye. 🙂

    5. Jeg var på One Direction konsert med to venniner også var jeg i Berlin.
      PS: Elsker bloggen din! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg