Siden sist @Snapchat

God lørdag! I dag har jeg fulgt litt ekstra lørdagstradisjon, og sovet lenge! Jeg kom meg ikke opp av senga før klokken var nærmere halv tolv! Late morgenen er de beste. Når man kan sove så lenge man vil. Ligge i sengen og titte igjennom hele instagram og bloglovin, og bli super inspirert før man kommer seg opp av senga. Det er deilig det! 

Nå har jeg nettopp vært innom postkontoret og hentet en pakke med litt godsaker. Så nå skal jeg snart hoppe i dusjen, og ta både ansiktsmaske og hårkur. Ekstra pleie er aldri feil! I kveld skal jeg ut og feste litt med en god gjeng venninner, men mer om det senere. Nå vil jeg vise dere noen av de siste bildene fra snapchat. Har du ikke lagt meg til enda, er det bare å gjøre det. Heter stinablogg der, så bare å add’e meg! Alle som legger meg til kan se mystory og sende så mange snaps de vil til meg 🙂 Prøver alltid å se igjennom alle snaps dere sender, og svare de jeg rekker!

 

5 kommentarer
    1. Hei Stina! Jeg vil bare du skal vite at du er forbildet mitt, og du har hjulpet meg så mange ganger gjennom tunge dager og du er kjempe flink til å lage videoer på youtube! Har fulgt med på bloggen din og youtubekanalen din i cirka et år nå. Fortsett med det gode arbeidet ditt, du gjør sååå mange glade! Det vet du sikkert, men du har hjulpet meg i sååå stor grad. Stina-Storesøster, kjempe glad i deg :3

    2. Jeg har deg på snap, men jeg er så dårlig til å sjekke storyene 😛 så fint at du legger litt ut her i blant 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg