Ukens spørsmål #70

Du veier under 45 kg? Jeg får helt sjokk, var ikke klar over at det var mulig omtrent. Oi.. Hvor høy er du?
– Hehe, er fullt mulig det. Jeg er 160 cm høy. 

 

Hva gjør du når det er en dag du absolutt ikke vil trene? Hvordan får du deg selv til å trene da?
– Hmm. Det kommer litt ann på. Som regel drar jeg på trening fordet om, siden det er som regel det å komme seg opp av sofaen som er verst. Når jeg først kommer inn på gymmet pleier jeg å få veldig lyst til å trene. Men, det er selvfølgelig dager der jeg ikke klarer å motivere meg selv til å dra på gymmet. Et tips kan være å se på litt motivasjons videoer på youtube. Bare søk på “motivation video” på youtube, så kommer det opp mange gode som regel. Hvis ikke det fungerer kan det hjelpe å minne seg selv på hvorfor du trener og hvilke fordeler du får ved å trene. 

Jeg lurte på en ting, de vasene dine, vet ikke hva det heter, men håper du skjønner hvilke jeg mener. Hvor har du kjøpt de, og hvor mye kostet de? Elsker dem! Har så lyst på de. 

Regner med det er Kahler vasene du mener? (de på bildet under). De kjøpte jeg på Kahler butikken som ligger i Bogstadveien her i Oslo. Vasene selges også på forskjellige interiør butikker, men jeg kjøpte de like så godt på butikken dems. Den lille kostet 200,- kr og den store koster 449,- kr. 

Hvor er genseren din fra? Den var veldig fin!
– Den er fra choies.com, har dessverre ikke direktelinken. Men husker bare at den er derfra. 

Hvordan kamera filmer du med?
– Jeg pleier å filme med Canon EOS 650D når jeg lager vanlige videoer. Når jeg vlogger bruker jeg et fra Samsung, men for å være helt ærlig er jeg ikke litt fornøyd med det kamera, så vil ikke anbefale det. Men Canon kameraet er jeg veldig fornøyd med. Så det anbefaler jeg virkelig! 

 

Hvor kjøpte du boyfriend jeans? De er så utrolig fine! 
– De er fra junkyard.no. Har også sett at de har veldig mange fine på Cubus og Nelly. 

Hvem er dine favoritt-youtubere?
– Mine favoritter er Shane Dawson (amerikansk), Therese Lindgren (svensk), Trisha Paytas (amerikansk) og Brittney lee Saunders (australsk). Syns det er altfor få gode norske jente youtubere, så det må vi få flere av! Youtube er jo så gøy! 

 

Kunne du fortalt akkurat hvordan klesstativ du har? Vil virkelig ha et slikt.
– Akkurat nå har jeg en klesgarderobe, så regner jeg det er klesstativet jeg hadde da jeg bodde i kollektiv, du mener? Det er fra IKEA i stolmen serien. 

Har et spørsmål jeg har lurt på lenge, hvilken PC har du?
– Jeg har en pc fra lenovo. Men siden jeg har hatt den i 1,5 år har både batteriet, touch skjermen og hengslene skjermen henger blitt helt ødelagt. Hehe, skal litt til å for å overleve en blogger! Så jeg skal kjøpe meg en ny pc snart, og da tenker jeg å gå over til mac. Rettere sagt Mabook Pro. 

 

Hvor har du kjøpt den hvite toppen du har på første bilde?
– Det er en body fra Bik Bok. Elsker den! 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 

 

♥ Følg meg på FACEBOOK for oppdateringer ♥

34 kommentarer
    1. Hvordan ble du og Benjamin kjent?
      Hvor får du inspirasjon til klærne du bruker, sette sammen osv.?
      Tips til blomster som kan stå på gulvet? (klarer ikke å velge).

    2. Hei! Jeg er en jente på 11 år og veier 45 kg. Jeg trener ganske mye, og spiser ikke så masse usunt! Har du noen tips?

    3. Jeg veier også 45 kilo og er 1,53 høy. Veldig liten får å snart være 23 år 😂 hadde vært morro om du kunne lage en ny get ready with me video 👍

    4. hei! Vurderer å gå til innkjøp av en slik sportsbh fra Nike som du har, bare lurte på om det er god støtte i dem? Har hørt de kan være litt dårlige om man skal springe osv.

    5. Hei 🙂 Hvordan er det å komme ut med en kolleksjon med Celina Karine og Agnes Louise og de andre? (TL sin neggelakk)

    6. Hei Stina!elsker bloggen din! Hvor mye kostet kameraet ditt? Og syns du det er greit om man er sammen med noen som er 3 år eldre hvis man er under 16 så lenge han er kjempe snill og behandler deg veldig bra?

    7. Hvordan kan du veie under 45kg hvis du trener så mye som du gjør og har pupper? Ville ikke musklene og fettet veie ganske mye da? Er bare nysgjerrig 🙂

    8. Kan du fortelle det mest pinlige øyeblikket i livet ditt?
      Trenger nødvendigvis ikke å være det pinligste, men synes d er litt morsomt å lese andres flauser haha 😀
      Og hvordan takler du haters??
      Må forresten legge til at du er et av mine forbilder og jeg digger deg og bloggen din :))

    9. Nå vet ikke jeg hvilke YouTubeere du liker, men det er mange unge norske YouTubeere som har både talent og potensial. De lager fantastiske videoer og brenner for det de gjør.

    10. Hei fine Stina💞
      Jeg lurte på om du har blitt bedre etter at du ble syk da du
      prøvde deg som kokk? Om du skulle vært noe annet en blogger nå, hva ville det nå ha vært. Vet du har svart på det før men jeg husker ikke svaret<3

    11. Hei Stina, lurer bare på om du har tengt å farge håret ditt noen gang? Ikke det at du har stygg hårfarge eller noe, men bare for gøy, og for å se åssen set blir. Det hadde vært så gøy å se deg f.ek. Blond. P.s elsker bloggen din, kommer også fra røren

    12. Jeg bare elsker hattene dine, men hvor har du kjøpt den store svarte? Og den siste morgenrutine videoen din, hvor er den toppen du har på der fra?

    13. Starter opp treningen igjen, men så en gammel video du hadde laget at det er veldig viktig å få med seg proteiner!!
      Hva spiser du igjennom en dag for å få i deg nok proteiner? ☺️
      Håper på svar!!

    14. heisann, fast leser her siden du startet!! Og jeg lurte veldig på om du kunne lage en video der du har “video redigering kurs”?? Love u
      Ha en fin dag videre søte deg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg