Meg som liten!

Da jeg var hjemme på fredag, tok jeg en titt igjennom litt gamle bilder fra da jeg var liten. Syns det er litt morsomt å mimre tilbake til 90 tallets glade dager, med midtskill, “barbie”-pannelugg (som jeg hatet), kanin ører, familie og så mye mer! Jeg tror ikke jeg har vist frem så mange bilder fra jeg var liten, så derfor tenkte jeg det kunne være litt morsomt å vise dere noen nå! Det er helt rart, for på de bildene der jeg er veldig liten, ser jeg ikke at det er meg selv engang. Men på bildene fra jeg har fylt 5 år, er jeg veldig lik meg selv. Tror det må være hårsveisen? Så jo ganske annerledes ut så fort tvers-over panneluggen var borte, hehe! Hva tror dere? 

Her var jeg i bryllup til min onkel og tante. Paraplydrink er selvfølgelig et must! 

 


Eveline, Magnus og meg. 17 mai bilde med søskenbarna mine. Vi tre har alltid vært en liten trio som har vært gode venner. Elsker hvor slåsskamp-klar jeg ser ut på dette bildet. “Ikke ypp med oss”. Haha! 

Søsteren min og jeg på sydentur i Hersonissos, Kreta. Husker vi fikk oss noen guttevenner, og søsteren min var ikke så glad i å snakke engelsk, så jeg fikk ansvaret for å være tolk. Engelskkunnskapene har vært tilstede i mange år, for å si det sånn! 


Min gamle gode hund Rikke og jeg. Jeg fikk Rikke da jeg var rundt 9 år gammel. Hun var vel på samme alder som meg. Hun hadde tidligere vært hos en gammel dame, men damen ble syk og kunne ikke ha henne mer, så da overtok jeg hunden. Rikke har fortsatt en stor plass i hjerte mitt, selv om det er 6-7 år siden hun gikk bort. Hun var med meg overalt, overnattinger hos venninner, på butikken, og til og med på skolen. Hun hadde en egen bag som hun lå i, og siden hun var så rolig fikk jeg lov til å ha henne med på skolen flere ganger. Husker hele klassen syntes hun var så skjønn! Og det var jo ikke så rart, for det var hun virkelig. 


Tidlig bakemester?


Fetteren min Magnus og meg på trappa hjemme hos besteforeldrene våre. Var vi ikke søte?

Søsteren min og jeg første gang vi var i Hersonissos, Kreta. Kaninørene var godt innøvd hos meg! Tror jeg viste de på 90% av alle bildene av meg fra den tiden. 

Hva syns du? Har jeg forandret meg mye siden jeg var barn?

27 kommentarer

Siste innlegg