Endelig mandag igjen!

Nå er det endelig mandag, og tilbake til rutiner! Kom meg ikke ordentlig tilbake til hverdagen etter at jeg kom hjem fra Kypros, siden jeg kom midt i uken. Så nå er det på tide å komme seg ut av feriemodusen, og komme igang igjen. For å gjøre det litt lettere for meg selv, tok jeg et skikkelig skippertak i går. Jeg planla hele uken, og gjorde klart mange bloggting.

I tillegg ryddet og vasket jeg leiligheten til den store gullmedaljen. Her snakker vi så støv på hjernen at jeg til og med vasket vinduene, og viftene over ovnen på kjøkkenet. Så nå dufter det nyvasket over hele leiligheten min, og det er så deilig at det endelig er skikkelig ryddig her. Får alltid helt kaos i hodet mitt, hvis det er kaos rundt meg. Hmm, begynner jeg å bli en ryddefreak?

I dag har jeg allerede rukket å spise litt frokost med Nora på Espresso House, Majorstuen. Den jenta der altså. Er det èn person i verden som leser meg som en åpen bok, ja da er det hun. Jeg rekker nesten ikke forklare hva jeg har av tanker, før hun allerede har løst alle problemene mine for meg. Ah, for en jente altså! Alle burde ha en Nora i livet sitt!

Michael Kors – Veske  //  Daniel Wellington – Klokke  //  H&M – Bukse  //  WOW – Topp

Zara – Blazer  //  Rayban – Solbriller  //  Nelly – Sko (dessverre utsolgt) 

Fikk knipset litt antrekksbilder da jeg kom hjem fra frokosten også. Deilig å kunne gå i noe annet enn bare shorts og bikini. Selv om jeg elsker shortser da. Gud som jeg elsker shortser. Kan aldri få nok highwaist shortser. Men akkurat nå var det faktisk bedre å kunne slenge på seg en bukse, uten å dø av varme! Hehe! 

 

19 kommentarer
    1. Elsket det antrekket! Vil ha den buksa! 🙂 håper det kommer flere innlegg med tips til å trene rumpa, jeg trenger all hjelp jeg kan få!

    2. Fint antrekk, men du burde ikke elske high waist shortser, du liker at de er høye på magen, men så er de ofte veldig korte i rumpa! Håper ikke du leser dette som en frekk komentar, er ikke det:)

    3. Hei, Stina! først og fremst nydelig anntrekk! Jeg er nå i Sveits og besøker halvsøstern min og så gjennom videoende dine. så den om depresjon, og da du sa at du vil høre andres historie, bestemte jeg meg for å skrive til deg. som du ser jeg heter faktisk Bella. jeg er halvt italiensk og ofc halvt norsk. halvsøstern min er den italienske delen min, faren min sin. nå kan jeg fyre løs og skrive en drit lang mlding men skal spare deg bryet. jeg snakker ikke italiensk, jeg hadde ikke sett søstern min på 6 år før nå, og har aldri møtt minst halvparten av italienske familien min. alt dette er det en grunn til. Faren min døde da jeg var 1 år gammel. broren min som var 3 da snakker aldri om dette med meg men moren min når jeg trenger det. jeg slitr som bare faen (unnskyld for banning) med deprisjon fordi han er død. jeg aner ikke hvorfor han døde! han var en flott sterk dykker og jeg husker våre stunner faktisk. han døde på moren min sin bursdag, noe som er helt grusomt! jeg har slitt med å “passe” inn på skolen. jeg har føelsen av at ingen av de andre jentne liker meg. jeg har heldigvis den flotteste vennegjngen litt utaafor heggedal. men jeg har dermed ingen far. jeg fikk en flott stefar for to år siden men når folk sier han er ijertet mitt.. jeg kjente han ikke, kjenner han ikke, husker bare noe av han. hvordan skal jeg ha en i hjertet som var så nær meg men samtidig så langt fra. jeg håper du leser dette innlegget. du er en flott blogger og jente. hilsen bella.

    4. hei, Stina! først vil jeg bare si, supert antrekk! jeg er i sveits og besøker halvsøstern min, Sabrina og så gjennom videoene dine og så på den med depresjon så jeg håper du leser innlegget mitt. jeg er halvt italiensk og sabrina er min italieske del. det skal sies. jeg snakker ikke italiensk, har aldri møtt mist halvparten av min italienske familie. Faren min er.. rettelse var min italienske del. det er en grunn til alt dette. faren min døde da jeg var 1 år på mammas bursdag. jeg vet ikke hvorfor han døde. han lå bare i sengen og sov og da mamma våkna, var han død. jeg sliter som faen (beklager banning) med depresjon. I følge mange, er jeg pen. jeg ser overhodet ikke på meg selv som pen. jeg sliter med selvtilitt og depresjon. noe av dette kommer av pappa, annet kommer av at de fleste jentene på skolen ikke er noe hyggelige mot meg. rett og slett kan man kalle det mobbig. og de er jo søren ikke så smarte nårde sitter der og baksnakker meg og ikke legger merke til at jeg sitter rett bak dem. men jeg har fått meg en fantstisk vennegjeng uttafor heggedal! jeg håper du leser denne laaange meldingen. du er en topp jente. bella

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg