Gru-gleder meg

Hvordan er det hjemme i Norge? Dette er nest siste dagen her i Kypros, og jeg kjenner at jeg grugleder meg litt til å reise tilbake. Gleder meg til å komme hjem til litt kaldere strøk, rutiner, og leiligheten min. Men gruer meg til å reise hjem til hverdagen, også reiser jo Benjamin tilbake til Bergen på onsdag. Så det kan fort ta en uke eller to før vi sees igjen! 

Men nok om det. Nå har vi nettopp vært ute en tur og sett på solnedgangen. Endelig fikk vi knipset litt skikkelig solnedgang bilder også. Whoop whoop! Det er få ting som er finere enn en skikkelig solnedgang på en strand i syden. Ah, dette øyeblikket skal limes rett inn i minneboka! 

Senere i kveld skal vi faktisk se på Drag Queen show. Og gjett om jeg gleder meg! Benjamin og jeg gikk forbi en plakat der det stod at det var drag queen show for noen dager siden, og jeg sa at jeg alltid hadde lyst til å se det. Han kikket litt rart på meg, også tenkte vi ikke mer på det. Helt til i dag, da faren til Benjamin fortalte at han skulle fotografere et drag queen show i kveld, så da var Benjamin kjapp om å fortelle at jeg ville være med å se på! Så dette gleder jeg meg virkelig til! 

15 kommentarer

Siste innlegg