Råharry shotteglass og foodbaby!

I dag har vi hatt en skikkelig rolig dag. Vi startet dagen på Nissi Beach med noen timer med soling på stranden, og litt bading. Den stranden var veldig fin! Så hvis dere er i Ayia Napa må dere sjekke den ut! Det som var skikkelig rart var at når man gikk ut i vannet, ble det skikkelig dypt etter at man hadde gått 10-15 meter. Også plutselig ble det grunt igjen. Så man kunne gå med vannet til magen langt ute i havet. Merkelig følelse, men veldig gøy fordet om! 

Da vi kom tilbake fra stranden filmet vi inn en video som jeg skal legge ut på tirsdag. Tror den ble ganske morsom, så følg med! 

Etter videoinnspilling fikset vi oss litt og kjørte inn til sentrum av Ayia Napa, for å spise litt middag. Fikk tatt litt bilder før vi gikk inn på restauranten, av dagens antrekk, som dere kan se under! Det var solnedgang mens vi tok bildene, så det ble så fint lys. Solnedgang har definitivt blitt min favoritt lyssetting! Det gjør bildene sååå fine. 

Etter litt fotoknipsing var det virkelig på tide med litt middag. Vi spiste på samme sted som vi gjorde i går, Ocean Basket. De har så god mat der, at jeg nesten dør! Trodde virkelig jeg skulle trille ut derfra i dag også! Da vi endelig hadde fått trillet oss ut med hver vår “foodbaby”, gikk vi litt rundt i sentrum og tittet. Vi har nesten bare kjørt igjennom sentrum mens vi har vært her. Så det var litt gøy å se hvordan sentrum var.

Jeg fikk handlet inn litt suvenirer også. Dere som har lest bloggen min en stund, har kanskje fått med dere at jeg alltid handler en shotteglass på alle steder jeg reiser? Vel, Ayia Napa er intet unntak. Ett stykk råharry shotteglass er kjøpt, og er klart for å innta plassen på hylla hjemme sammen med de andre shotteglassene! 

25 kommentarer

Siste innlegg