Nye treningsklær!

På fredag var jeg nede i sentrum en tur, og kjøpte inn litt nytt treningstøy. Har nesten bare svart og rosa treningstøy fra før av. Så det var på høy tid med litt nye freshe farger! Jeg syns kombinasjonen av hvitt, grått og neongult er så kult! Kjenner treningsmotivasjonen stiger 10 hakk bare av litt nye klær! For meg så har det så mye å si, hvordan man føler seg før man drar på trening. Hvis jeg slenger på meg en gammel og utvasket tskjorte med en tights som burde vært kastet for lengst, havner motivasjonen på bunn! Jeg er kanskje ikke den eneste som føler det sånn?

Mitt motto; if you feel good, you do good! 

Uansett. Tenkte jeg kunne vise dere hva jeg kjøpte, så dere kan få litt inspirasjon til nye treningsklær! 

Treningsbh og shorts – NIKE (kjøpt på Intersport)

Tights – H&M

Herregud, hvor kul er ikke denne? iiiii, jeg elsker den!


Treningsbh og tights – H&M

 

Er treningsklær viktig for din motivasjon til å trene?

36 kommentarer

Siste innlegg