Livet i Oslo er helt fantastisk!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en liten jentedate med Donna. Vi har vært nede på Aker Brygge en tur og spist litt god mat på Lekter’n. Det er så koselig å sitte helt nede på bryggen, mens man kan se på båtene som kjører forbi. Mens man kjenner den gode sjøbrisen. Ah, livet i Oslo er ikke feil dere! Det er så deilig å bare kunne gå ned til sentrum, og ikke måtte ta masse tog og busser, sånn som det var da jeg bodde hos foreldrene mine i Hokksund. 

Det ble en god dose blåskjell på meg. Gud så godt det er! Blåskjell med pommes frites og majones. Nam nam! 

Skjønneste Donna som jeg endelig fikk catchet opp med. Dere kan tro vi hadde mye å snakke om! Må ha full oppdatering på livene, og spesielt på guttefronten, hver gang vi møtes. Hehe! 

Litt kjappe antrekksbilder før jeg dro hjemmefra!

16 kommentarer

Siste innlegg