Tidenes mest hektiske morgen!

I dag har det virkelig gått unna! Jeg begynte dagen med en tur på gymmet, med litt styrkeøvelser. Hadde avtalt med søsteren min at hun og kjæresten skulle komme på besøk. Men det jeg ikke hadde regnet med var at de var litt vel raske med å komme seg inn til Oslo. Så plutselig fikk jeg veldig dårlig tid på gymmet, og måtte kaste meg på sykkelen hjem. Det jeg heller ikke tenkte over var at det kun er oppoverbakker på vei hjem fra gymmet.

Så dere kan tenke dere jeg fikk ganske melkesyre i lårene når jeg skulle sykle sykt fort, etter å ha trent knebøy på gymmet? Da jeg endelig gikk av sykkelen var det såvidt jeg klarte å gå bortover. De som så meg må virkelig ha begynt å lure på hva jeg drev med, der jeg sjanglet bortover. Haha!

Jeg rakk såvidt å komme inn i dusjen før jeg fikk melding av søsteren min at hun var her. Ikke hadde jeg rukket å fikse meg, og ikke hadde jeg rukket å rydde i leiligheten. Så søsteren min fikk helt OCD anfall når hun kom inn døra, og slengte frem støvsugeren med en eneste gang! 

Etter litt rengjøring i leiligheten gikk vi ned til Olivia på Aker Brygge en tur og spiste en god lunsj. Pasta og kylling i lange baner! Nå har både kjæresten til Madeleine og ungen hennes dratt hjem. Så nå er det skikkelig jentetid på meg og Madeleine. Håper dere koser dere masse ute i solen i dag. Det skal vi! 

7 kommentarer
    1. Hei!
      Fast leser av bloggen din her 🙂
      En ting jeg ikke helt liker er at du slenger rundt er ord som “tvangslidelse” og “OCD,” jeg har dette selv – som basically ødelegger livet mitt 24/7. Jeg sliter virkelig.
      Derfor blir jeg litt lei meg, når jeg prøver å komme meg igjennom dagen – og ser hvor useriøst du bruker lidelsen. Jeg bruker bloggen din som et “fristed” fra hverdagens depresjoner, liker derfor ikke måten du bruker ordet på.
      Høres ut son jeg kjefter nå, men jeg gjør ikke det altså.
      Kjempeglad for at bloggen din eksisterer! 🙂

    2. på snapchat så la du ut på mystory eit par sko du hadde på deg kor kjøpte du di dei var veldig fine.

    3. Hei jeg leser bloggen din nesten hver dag og jeg syntes den er kjempebra, blir veldig inspirert av den og jeg har nettop laget en egen blogg og jeg lurer på om du har noen til noe jeg kan blogge om eller hvordan jeg kan starte den

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg