Slik er mitt styrkeprogram!

God helg! Hvordan har helgen deres vært så langt? Har dere fått kost dere ute i finværet? Jeg satt i telefonen til ganske sent i natt, så det ble ikke noe opp og hopp kl 07:00 på meg for å si det sånn. Våknet og sovnet fra kl 08, og stod ikke opp før halv ett! Tror det er ny rekord! Kan virkelig ikke huske sist jeg sov så lenge. Da jeg endelig fikk rompa opp av senga, dro jeg rett på gymmet! Var en leser som spurte om jeg kunne legge ut treningsprogrammet jeg følger her på bloggen. Så da kan jeg skrive hva jeg trente i dag!  

Programmet jeg følger er et fullkroppsprogram, som jeg gjør tre ganger i uken.

Oppvarming:

Utfall med rotasjon: 5 rep per ben * 1 sett

Strekk til bøy: 5 rep * 1 sett

Setehev: 5 rep * 1 sett

Skulderbladarmhevinger: 10 rep * 1 sett

 

Hoveddelen:

Knebøy: 8 rep * 3 sett

Brystpress på skråbenk: 8 rep * 3 sett

Roing med manual: 8 rep * 3 sett

Bicepscurl med hantel: 8 rep * 3 sett

Arnoldpress: 8 rep * 3 sett

Bulgarsk utfall: 8 rep * 3 sett

Strake benløft: 8 rep * 3 sett

Eselspark: 8 rep * 3 sett

Hva er din favoritt styrkeøvelse? Min er definitivt knebøy! 

12 kommentarer
    1. Kan du legge ut tips til trenings motivasjon. Elsker å lese sånne innlegg, du gir meg virkelig motivasjon dååå!!

    2. Markløft! Beste øvelsen for agonisten hamstribg og gluteus maximus, antagonisten quadriceps, latissimus dorsi, og kjernemuskulaturen. Gjør også knebøy sterkere! Jeg kjører gjerne 92,5 kg 4×4. Veldig slank, men Gud, for en sterk kropp man får.

    3. Hei kan du lage tips (video) om sunn mat, lunsj eller kvelds👍 Eller enda mere sunne tips generelt? 😃😃

    4. Kan du være så snill og legge ut tips til hvordan man kan posere på bilder for å få frem mest mulig av musklene? 🙂 Hver gang jeg prøver å ta bilde til treningsbrukeren på instagram så får jeg ikke fram så mye, spesielt når det kommer til rumpa! Den syns nesten ikke, men jeg vet at rumpa mi er en del større enn som så, haha!
      Xoxo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg