Hva vil du lese om?

Nå er jeg endelig hjemme etter å ha gjort noen ærender nede i sentrum. Måtte innom posten og et par butikker, og fikse noen ting. Hadde egentlig tenkt meg en tur på gymmet og trene litt styrke i dag. Men jeg er så sykt støl etter onsdagens økt. Er det mulig? Er såvidt jeg klarer å gå bortover. Haha! Så den økten får jeg ta igjen i morgen!

Nå skal jeg sette igang med å planlegge de to kommende ukene. Må prøve å være litt strukturert med bloggjobbingen, for i helgene kommer jeg til å være ganske opptatt. Skal blant annet til Bergen hele neste helg. Så da må jeg skrive opp noen blogginnlegg, så jeg kan ta litt fri! Kom gjerne med forslag, hvis dere har noen blogginnlegg dere ønsker at jeg skal skrive! 

Bik Bok – Kjole  //  Nelly.com – Sko (reklamelink)  //  H&M – Veske  //  Ukjent – Hatt 

41 kommentarer
    1. Hvis du skal til Bergen, hadde det jo vært kult om du kunne knipset noen bilder og skrevet om hva du har opplevd og hva du skal framover 😄👍❤

    2. Elsker bloggen din! Kunne du skrevet et innlegg om musikk? Liksom dine top 5 for trening og top 5 for å gå tur og sånt?♥

    3. Dette er ikke noe å skrive da men, jeg ønsker du kanskje kunne lage noen bloggvideoer der du viser favorittklærne dine i skapet.. Eller morgenrutine eller dailymakeup routine.. Men du kunne jo skrive lifehacks eller om mote og skjønnhet:)💗

    4. Du kan skrive om en matrett/snacks, ting å gjøre om du kjeder deg, omtale et sminkeprodukt, tips til andre blogger, hva kan du gjøre for å vinne drømmetypen/dama etc. 😉

    5. Du kunne kanskje skrive om 20fakta som vi ikke visste om deg f.eks. Eller skrive om mange av flausene dine☺

    6. Syns det var veldig mange gode forslag, enig med et innlegg om flausene dine og kanskje en video med favoritt plagg 🙂
      Ønsker deg en herlig helg 🙂

    7. Det hadde vært kult med et innlegg der du
      Hadde sånn dress like me igjen! Eller at du viste
      Fram favoritt klærne dine! Eller at du viser hvordan
      Man kan kombinere ulike klesplagg ! 🙂
      Elsker bloggen din!!

    8. Et innlegg om hvilke serier du anbefaler:-D ellers hadde dt vært veldig interessant å høre om utviklinga fra du begynte å blogge til der du e idag?:)) Altså, neesten på toppen av blogglista!:-D eller et innlegg om hva som er det beste/mindre bra med å være blogger:-) et innlegg om andre norske bloggere, hva du mener er det beste med deres blogg:) elleeer et innlegg om hvordan frisyre du ville hatt hvis du sku ha klippa dæ:-) har selv laangt hår, men har lenge hatt lyst å klippe mæ kortere:-) bakeoppskrifter!:-) Hva som gjør deg glad, eller hva som irriterer deg:-p Hvorfan en typisk dag i din bloggtilværelse ser ut:-) Eller fakta om deg selv, som vi kanskje ikke vet fra før:-D Du får ha lykke til med bloggingen videre!:)) -Camilla

    9. Du burde ikke skippe en treningsøkt pga litt stølhet. Varm GODT opp, er kanskje ubehagelig de første minuttene, men kroppen tar ikke skade av det. Så kan du fortsette å trene de kroppsdelene du ikke er støl i, eller bare ha en cardio + tøye-økt. Klem <3

    10. Enig med anonym over her. Ikke skipp trening!!! Da kan du få stekkmerker, og med strekkmerker er man bare feit og ekkel 🙁 Og man er jo ingenting om man ikke er tynn og fit:D

    11. Kan du skrive et innlegg om hvordan en ikke så attraktiv gutt kan bli sammen med en så vakker jente som deg Stina?

    12. om du skal til bergen, kunne du skrivd steder du anbefaller å spise lusnj/ middag? og om det er noen spes steder du anbefaller og se i bergen?
      skal dit om ikke så lenge selv 🙂
      også har jeg så lyst til at du skal komme med forslag til enkle billige men sunne måltider og snacks.
      jeg er mitt i prossesen med å legge om kostholdet.
      og en annen ting kan du komme med flere oppskrifter på forskjellige ting som hjemmelagd is, smoothie, dressinger, dipp, desserter?
      og gjerne hva du serverer når du skal ha gjester?

    13. Helst ikke blogg så mye om festing og sånn, det er ikke gøy å lese, spesielt ikke for oss som er litt yngre. Jeg liker litt inspirerende innlegg.
      Jeg savner litt outfits og mer moterelaterte innlegg. Kan du lage innlegg om alt fotoutstyret ditt for eksempel? Hvordan du redigerer bildene dine? Tips til å bli en blogger; hvordan du ble så kjent?:)
      Veldig glad i bloggen din så bare fortsett sånn!<33

    14. Hei! Hadde vør kjekt å fått litt musikktips. Su skal få et av meg også! Synes du burde høre på Dirty Work av Austin Mahone! Dette er en kjempe bra låt! Hadde betydd mye om du hørte på den og kanskje også skreve om den på bloggen! Du finner den på iTunes! Digger bloggen foresten!! Tusen takk❤️

    15. Kan du lage innlegg (evt. video) om hvordan du tar og redigerer bilder til instagram? Elsker feeden din og vil gjerne vite hvordan du får det til! 🙂

    16. Hei Stina💗
      Jeg ønsker er videoblogg som går ut på sommer
      Sminkelook🌸😍Håper du kan lage det snart.
      PS: elsker.bloggen og videone dine

    17. Liker bloggen din kjempe godt. Du kan lage må gjøre video. Diy innlegg hadde også vært kjekt. Ellers så kan du skrive litt personlige innlegg der du skriver dine meninger om f.eks dyremishandling, palmeolje i ulike matprodukter. Hadde også vært kjekt med et innlegg om 10 ting vi ikke viste om deg eller 10 ting som irriterer deg.

    18. Hei Stina☺ eg vil gjerne lese om hvordan din hverdag er og om trening! Du er mitt store idol,og eg er kjempe lat å trener ALDRI og spiser mye godteri og der er heilt umuleg for meg å ikke spise godteri!! Men om du legger ut innleg om trening og kosthold kan det hende eg gjør en forskell siden du er idole mot😊😊Hilsen Mia

    19. Jeg er kjempe glad i blogginnlegg som inneholder tips i matveien til det sunnere. Alternative mellommåltider, middager, frokoster o.l. 🙂 Om trening også, inspirerer med til å gjøre mitt beste også for å leve et bedre liv.

    20. Kunne du kanskje ha skrevet et lite innlegg om musikk du liker? Din topp 5 eller 10 liste om favorittsanger eller noe lignende?:)

    21. Kan du skrive eller helst lage en video om hvordan man bruker sminke for en nybegynner? :)Du har hatt litt om det i morgenrutine videoen din men kan du ha om en enkel hverdagssminke og hvordan man bruker den og hvordan merker som er brae, ser fin ut og er billige. For du har ikke hatt en sånn video får nybegynnere i sminke og hva du anbefale. 😀 hadde satt veldig stor pris på om du hadde gjort det siden du har god erfaring med det og sånn. Hadde vært morro om du hadde gjort det. Hilde. En stor fan av deg Stina <3

    22. – klær og mote
      – bilder fra da du har vært med venner
      – interiør
      – sminketips/hudpleie/velvære

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg