Familie kommer først

Da jeg nettopp hadde stått opp i dag morres, ringte søsteren min meg og sa at tantebarnet mitt hadde veldig lyst til å komme på besøk. Etter gårsdagens, og egentlig dagens storm var det veldig godt å ha søsteren min og tantebarna mine der med meg. Den siste måneden har jeg virkelig fått se hvem mine ekte venner er, og hvem som ikke er så ekte. Og er det èn ting jeg setter nært så er det familie. Familien min og de ekte vennene er ikke der kun for å få bloggen sin linket. Men fordi de faktisk er glad i meg. Skal ikke gå så mye inn på akkurat dette nå, siden jeg føler det blir litt rart å skrive om. 

Men jeg hadde en veldig fin dag i Oslo sentrum med jentene i dag. Emmeline fikk se slottet, som hun var veldig interessert i å gå opp til for å besøke kongen. Hehe! Og vi spiste en god lunsj på Hard Rock Cafè. Må bare skryte av hvor barnevennlig de er der. Her kom de med barnemeny, fargeblyanter og eget glass som barna kunne ta med hjem. Så Emmeline var mildt sagt i godt humør! 

Kommer ikke over hvor søt diva Emmeline ser ut med solbrillene mine! 


19 kommentarer
    1. så utrolig fin du er! elsker bloggen din Stina, stå på 🙂 Lurer på to ting; hva står på smykket ditt? og hvor er skoene fra? Ha en super kveld videre 🙂

    2. Er det dumt at en jente på 10 år får en Mikael kors veske på et marked i syden til 22 euro? Pappa sa at om jeg betalte 2 euro skulle han spandere😆 hva syntes du om dette?

    3. Hei, det så ut som dere koste dere alle sammen. Du virket som en tante man kan drømme om og ha:)

    4. Hei! Har lest bloggen din en stund og eg elsker innleggene dine om alt mulig! Eg blir så gla hver gang du legger ut noe nytt! Eg liker måten du utrykker meningene dine og når du får så mye fine og ikke så fine kommentarer så svarer du alltid på noen av desse kommentarene! Eg er veldig gla for at eg fant frem til bloggen din og eg håper du fortsetter en go stund fremover!! Håper du får en nydelig dag:-) Hilsen Ida ♡♥

    5. Hei stina<3 Jeg er en av dine største følgere jeg har startet en en blogg som heter stinabloggfanpage<3 sjekk den ut<3

    6. Dritt får man slengt etter seg uansett. Jeg ble kraftig mobbet fra barnehagen og til jeg var ferdig på videregående. Glad det ikke var fb og andre sosiale medier på den tiden for da tror jeg mobbingen hadde eskalert seg der også. Det er ikke noe gøy. Så ikke bry deg om diverse kommentarer. Man kommer seg gjennom det uansett på et vis. Men morsomt er det selvfølgelig ikke når det skjer:/

    7. jeg har ikke brukt blogg.no på en stund.. så jeg lurte bare på hvordan jeg endrer design på bloggen min, eller endrer designet mitt? er på profilen min og trykker på design, men finner ingenting:p brukte å være et sted du limte inn koder osv. hadde blitt glad for svar:)

    8. HEI STINA:) EG ER EI JENTE SOM ALDRI TRENER OG KLARER ABSOLUTT IKKJE Å HOLDE MEG UNNA GODTERI!! EG ER OVERVEKTIG Å VEIT IKKJE KVA EG SKAL GJERE!! EG KLARER IKKJE TRENE EG HATER DET EG ANER IKKJE HVORDAN EG SKAL KOMME I GANG NÅR EG HATER TRENING , OG JA EG VET EG MÅ FINNE EN AKTIVITET EG LIKER MEN EG LIKER INGEN OG EG KLARER MEG IKKJE UTEN GODTERI OG EG SETTER STORE MÅL FOR TRENING OG BLIR BARE FRUSTRERT OG LEI MEG NÅR EG IKKJE EN GANG KLARER Å SPRINGE 10METER UTEN Å BLI ANPUSTEN!! EG SYNST EG ER KJEMPE STYGG I TRENINGSKLÆR!! ! HVOR SKAL EG STARTE VERSO VERSO VERSO SNILL Å HJELP MEG STINA!!!!!! HILSEN MIIA

    9. Hei Stina<3
      Jeg skulle bare si at jeg elsker bloggen din, deg og alt du driver med! Ps. Elsker videoene dine også<3 Klemz verdens største fan.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg