Light weights baby!

Da var det mandag og ny uke! I helgen tok jeg litt halvveis fri fra bloggen, for å være med venner. Victoria var hos meg fra torsdag til lørdag, og vi hadde det så utrolig morsomt sammen. Ekte mini humor på sitt beste! Resten av helgen var jeg med et par kompiser fra Bergen, som var i Oslo i helgen. Festet ganske hardt med de på fredag, som dere som følger meg på snapchat kanskje så?

Så resten av helgen tok vi det helt med ro, og hadde det veldig gøy. Sjeldent jeg kan dra en Ronnie Coleman linje, og folk faktisk skjønner spøken. Så det ble mye “yeaaah buddy, light weights baby” i helgen. Haha, skjønner dere ikke hva jeg mener, får dere titte på Ronnie Coleman treningsøkt på youtube. 

Nå skal jeg straks dra på bursdag for Maria Kassandra. Hun er 24 år i dag, så gratulerer snuppa! Har litt dårlig tid nå, så jeg må runde av. Men kamera blir med på bursdagen! 

5 kommentarer

Siste innlegg