Ukens spørsmål #65

 Bor du på Oslos vestkant eller østkant?
– Jeg bor på vest. Akkurat hvor på vest ønsker jeg ikke å oppgi av sikkerthetsmessige årsaker.

 

Har ikke du en katt? Hvordan går det når du passer hund da?
– Jeg har egentlig katt. Men den er igjen i Hokksund. Hadde planer om å ta den med inn til Oslo. Men har ombestemt meg, da jeg syns det var litt slemt å gjøre det, i og med at den kan gå helt fritt ute i naturen hjemme hos foreldrene mine. Mens her i Oslo måtte den vært inne i leiligheten hele tiden. Har veldig lyst på et lite kjæledyr. Men det er et ekstremt stort ansvar å ha en hund, så da prøver jeg ut å være litt barnevakt imens! 

 

Har du silikon?
– Dette spørsmålet har jeg fått en god del ganger, og jeg begynner å bli lei av å svare på det. Men nei, jeg har ikke silikon. Hadde jeg hatt det, hadde jeg vært åpen om det og sagt det. 

 

Hvis folk skriver til deg på Facebook, Bloggen etc, og spør om dere skal treffes.. Om de for eksempel ikke er fra Oslo området, men er på ferie der i sommer. Hva er svaret ditt da som regel?
– Jeg har tidligere hatt meet ups der dere kan komme og hilse på meg. Men jeg pleier aldri å møte blogglesere for å treffes utenom på meet ups. Så svaret hadde nok blitt nei. Men hvis dere ser meg når dere er i Oslo, er det bare å komme bort å si hei! 

 

Kan du anbefale et redigeringsprogram som man bare kjøper som en cd for eksempel og ikke trenger nett for ? Hvor man kan redigere alt fra lysstyrke, til hvitere tenner og hudfarge, alt liksom 🙂 Men helst ikke svindyrt. Hadde blitt superglad for svar!
– Jeg bruker picmonkey.com. Men det er kun på nett. Tror man kan bruke adobe lightroom uten å ha nettverkstilkobling. Men det koster ca 150-200,- kr i måneden. Har aldri brukt lightroom før, så vet ikke om man får gjort alt der. Men jeg vil anbefale deg å heller ha netttilkobling og bruke picmonkey (som er gratis) siden det er veldig brukervennlig.

 

Hvor er genseren din fra? Den var kjempefin <3
– Den er fra Nelly! Kan kjøpes HER.

Syntes du 50mm Linse 1,8 er bra, og syntes du den linsa som følger med til kameraet er bra (18-55mm)?
– Jeg hadde 50mm 1,8 linsen før jeg kjøpte 1,4 versjonen. 1,8 er laget av plastikk og er en del billigere. Men den gir dårligere kvalitet på bildene, og hos meg slet den alltid veldig med å finne fokus. Så vil anbefale deg å heller kjøpe 1,4 versjonen med en gang. 18-55 mm linsen som følger med til kameraet er en helt ok linse, som passer til det meste. Det eneste minuset med den er at den ikke gir noe dybde i bildene, og siden f tallet på den er 3,5 så slipper den ikke ganske dårlig med lys, noe som er dumt hvis du fotograferer på mørke steder.

 

Tips til treninsøvelser til å få trente og strammere lår? liksom innsiden av lårne… Og treningsøvelser til å få bort sidefett på magen så den blir mer stram?
– Jeg vil anbefale deg å oppsøke en flink personlig trener, og be han/hun sette opp et styrketreningsprogram til deg. Jeg har ikke kompetanse til å sette opp treningsprogram til andre, så jeg kan ikke gi deg noen andre råd enn det. Men de øvelsene jeg bruker for å trene rumpe og ben, som jeg syns at fungerer best er utfall og knebøy. Og ikke vær redd for å løfte litt vekter! 

 

Hvordan fant du ut at du ville begynne å blogge, og hvor gammel var du?
– Jeg begynte å blogge da jeg var 17 år, etter at kusinen min Eveline anbefalte meg å starte med det. Bam, 5 år etterpå og jeg jobber med det på fulltid! 

 

Hvilken treningstights er favoritten din? Ser etter ny og er så usikker på hvilken jeg skal kjøpe!
– Har ingen favoritter. Men jeg liker veldig godt Røhnisch sine tightser! 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

27 kommentarer
    1. Fin blogg! 🙂 Du har sikkert hørt dette før men du har utrolig fine tær <3 Hadde likt veldig godt om du kunne laget et lite innlegg om hvordan du pleier føttene dine etc..

    2. Katten trenger ikke å være inne hele tiden. Den må være inne i 2 måneder også kan du ha han ute i bånd og etter det la han begynne å være ute.

    3. hvilke hårprodukter bruker du til extensionet? Vet ikke om du har svart på kommentar feltet før, men spørr igjen 🙂

    4. Har du kommet deg noe mer etter å ha vert syk etter at du prøvde å bli kokk?
      Gjorde du noe spesielt for å bli friskere?
      Feks medisiner, noe du måtte gjøre vær dag?
      Gikk du i militæret? Må jenter gå i millionæret og hva hadde du syntes om at alle måtte?
      Rare spørsmål men jeg lurer veldig på det!! Ps. God bedring💞 Du er fantastisk💐

    5. Hvordan lang trene mage? Har en liten klump og vil at det skal bli flat igjen, hva kan jg gjøre for det?

    6. Spørsmål til neste gang:
      Hvordan føler du at du utviklet deg , imens du var sammen med Roger? Hvordan har du utviklet deg etter at det ble slutt mellom dere? Føler du deg sterkere,, gjorde han deg mer interessert i en spesiell hobby, hva har du lært?

    7. jeg har ikke brukt blogg.no på en stund.. så jeg lurte bare på hvordan jeg endrer design på bloggen min, eller endrer designet mitt? er på profilen min og trykker på design, men finner ingenting:p brukte å være et sted du limte inn koder osv. hadde blitt glad for svar:)

    8. Spørsmål til ukens spørsmål:
      – Om du hadde fått spørsmål om du ville være med i en sesong av dokuserien “bloggerne”, hva hadde du svart og hvorfor det svaret?
      Jeg elsker forresten bloggen din, du er kjempe fiiin!:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg