NRK og Fotokurs!

I dag har jeg vært med på mye spennende. Begynte dagen hos NRK og spilte inn litt morsomme ting. Det kommer til å komme ut på nett senere i dag, på NRK sine sider. Så da får dere følge med! Etter jeg var ferdig på innspilling måtte jeg løpe rett videre til Grand Hotell, der Nikon holdt fotokurs for oss bloggerne som ligger under Nettavisen. Fikk lære utrolig mye bra, som jeg definitivt kommer til å bruke til bloggbilder. 

Nå er det på tide å skifte ut hælene med joggesko, og komme seg ut i finværet. I dag står styrke og løping utendørs på planen. Så da er det bare å sette igang!

6 kommentarer
    1. Sååå fiint! Lenge siden du har brukt disse klærne føler jeg så var gøy å se deg med det igjen 😀
      Savner veldig det innlegget jeg spurte om du kunne lage for en stund siden. Det at du viser forskjellige antrekk og ulike måter å kombinere det på 🙂 Hverdag og fest liksom 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg