hits

5 Styrkevelser du kan gjre hjemme!

Etter at jeg flyttet inn i den nye leiligheten, har jeg blitt helt hekta p hjemmetrening. Rulle frem yogamatten mens jeg gjr noen velser med musikk p full guffe passer meg helt perfekt! Og det som er enda bedre, jeg sparer masse tid! Siden jeg slipper dra helt til gymmet, og jeg slipper mtte vente p at andre skal bli ferdige med maskinene.

Har kommet frem til et lite styrkeprogram som tar ca 20 minutter gjennomfre, og siden det snart er sommer og de fleste skal p ferie der det ikke er noe gym, tenkte jeg at jeg kunne dele dette programmet med dere. Du trenger ikke noe utstyr for denne kten. Har du ikke yogamatte kan du heller legge et par hndklr opp hverandre.

For vise dere velsene har jeg testet ut en ny mte. Istedenfor filme eller legge mange bilder etter hverandre, har jeg heller lagt bildene sammen til GIF bilder, slik at dere kan se hvordan velsene gjres. Smart eller hva? Fortell meg gjerne om du liker denne metoden, s gjr jeg det gjerne igjen!

Men tilbake til treningen. Slik ser programmet ut:

Leg raises - 15 repetisjoner * 3 sett

Planke - 30 sekunder * 3 sett



Kneby - 15 repetisjoner* 3 sett

Eselspark - 15 repetisjoner * 3 sett

Dips p stol - 15 repetisjoner * 3 sett

Gjr gjerne velsene rett etter hverandre, i tre omganger for en mer effektiv kt.

Lykke til :-)

21 kommentarer

Tusen takk for dette innlegget! skal absolutt prve det ut :)

kristinesm: Gy hre at du likte det! Lykke til :-)

Hei Stina!

Pleier du varme opp fr du kjrer styrkevelser, eller starter du bare rett p?

Hvis du kjrer oppvarming, p hvilken mte gjr du det nr du er hjemme?

St p videre! ❤️

Sigrid: Pleier gjre den oppvarmingen jeg viser i denne videoen: https://youtu.be/M8Tv6U0QEb8 :-)

S bra innlegg, likte det veldig godt!!

Trener det hele kroppen? :)

Anonym: Det gjr det :-)

Hei hei! Gjr du disse velsene hver eneste dag?? Blir du ikke litt lei av det etter hvert? ☺

Hei Stina

<3 du har fantastiske videoer<3 dette skal jeg gjre hjemme st p. Kan du lage garderobe/sommersminke video? liker videone/bloggen din godt <3<3

Bra innlegg! Greit med noen tips til velser hjemme. Tusen takk!

hh, tusen takk :D mye lettere f til velser nr man ser de blir vist p den mten :)

Jobber som nattevakt og bruker ta noen enkle treningsvelser nr jeg kjeder meg, s dette var midt i blinken! :-)

S snapstoryen din n nettopp, og m bare si at det er veldig lite attraktivt nr du tar to fingre mellom tunga snn ;-) Ikke sexy, hehe.

Du legger s mye arbeid i bloggen! Hjelper mye nr du bruker gifs :)

Du er veldig flink Stina. Men du er ogs med p bidra til kroppspress. Du sier det ikke har noen ting si p strrelse, men hvorfor fremstr du som om at det er tynn som er det viktigste. Ta heller litt mer klr p deg nr du trener for vise at du faktisk sttter alle sammen og ikke fr folk til fle seg nedlatende.

St p videre! :D

Til ukens spm: P eselsparkene, har du 3 sett med hver fot?

Jeg er veldig uenig med Thea. Synes du er ett veldig bra forbilde til en sunn helse :)

Veldig uenig med Thea jeg ogs, tren i hva du fler deg komfortabel med! Hvis verden har blitt slik at man m dekke seg til for unng at andre i sjalu p kroppen din, s er vi p vei i feil retning. Elsker at du bruker s mye tid p innleggene dine, kan du ikke komme med noen nye hjemmevelser hver uke? :) Veldig inspirerende for oss som har f timer til overs. Anbefaler du trene med joggesko? Hrt at det delegger form osv, og kan du i sfall ta en test der du prver velser med og uten for se om det faktisk gjr en forskjell? Digger deg, st p!!

Linnea: Takk takk! Veldig hyggelig hre :-) Kan absolutt legge ut hjemmevelser oftere! Det kommer veldig ann p joggeskoene. Skal man lfte vekter br man velge joggesko som er veldig flate og lave. Men jeg liker best bruke sko uansett. Men dette er jo opp til enhver hva man liker best :-)

Fikk brtt en trang til trene litt! Men frst en times gtur med hundene :)

Jeg syntes det var kjempe fine velser!! Du er en fantastisk blogger! :)

Ingrid Karoline

Ingrid Karoline

Har akkuratt testa ut velsene, og syntes dette var en super mte vise velsene p! Liker veldig godt at du hat litt variasjon i velsene, s ikke alle velsene gr p f.eks mage eller lr :)

h, dette skal jeg gjre neste gang jeg skal trene. :D

Takk for tips! :)

Skriv en ny kommentar