Klar for sommeren?

Flere enn meg som begynner å bli i skikkelig sommer humør? Nå vet ikke jeg hvordan det er rundt i landet, men her i Oslo har solen tittet godt frem, og sommeren er virkelig igang. Sommeren er uten tvil min favoritt årstid. Det er som at man våkner opp fra en dvale. Man kan endelig gå i kjoler og shorts. Spise en is mens man sløver i skyggen. Spise blåskjell mens man drikker vin på Aker Brygge. Sole seg i parken med venner mens man hører på musikk og drikker en kald øl. Dra på badetur. Se en konsert eller to. Ah, dere, sommeren er så bra!

13 kommentarer
    1. Her oppe i trønderlag er det langt ifra sommer. Lokalavisa skrev om obs varsel om snø idag, å det er lenge siden gradestokken har vist over 10+.. Lengter etter sommer og sol:)

    2. Sommerhumør skrives i ett ord, de fleste norske “dobbelord” skrives slik, det er derimot veldig vanlig å skille to ord i engelsk. Du har sikkert skrevet og snakket så mye engelsk og er skikkelig flink på det at du blir vant til det, du er jo veldig mye borte i det i sammenheng med bloggen! 🙂 Elsker innleggene dine Stina, mye variert og du oppdaterer ofte, noe som er to supre kvaliteter! Håper dagen din blir bra, gleder meg allerede til neste innlegg! 🙂

    3. siste uka på skolen og sommer følelsen er ikke hoss meg. jeg er egentlig ikke no sommer person, det blir for varmt for meg, er heller ikke no vinter person, jeg er sær sånsett. men forstår godt hvorfor folk liker sommeren, jeg er desverre bare ikke en av dem. eneste grunden til at jeg gleder meg er fordi kjæresten kommer ned til meg hele sommeren, som er apsolut helt herlig. men ha en strålende sommer. 🙂

    4. Er så og si klar, men føler ikke at kroppen er helt klar for stranda 🙁 men, det har jeg vel aldri følt utenom da jeg var et barn..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg