Ukens spørsmål #63

Syns det er greit at 12 åringer bruker sminke?
– Ja, hvorfor skal ikke det være greit? Husker selv jeg hadde helt lipgoss dilla da jeg var i den alderen, og måtte alltid ha minst 7-8 lipglosser i lomma så jeg alltid hadde noe å velge i, haha!   

 

Hva er forskjellen på å bo i et kollektiv og å bo i leilighet?
– Bokollektiv er når man bor med flere personer i en leilighet eller et hus. Bokollektiv er en del billigere, siden man er flere som bor sammen. Det er mest vanlig at studenter bor i bokollektiv, siden det er billigere enn å bo alene. Da jeg bodde i bokollektiv bodde jeg med tre andre. Men nå bor jeg i leilighet alene. 

 

Hvor er den nydelige blondetoppen fra “Å være et bilde” – innlegget fra?
– Det er en body fra Bik Bok. Det er ikke så lenge siden jeg kjøpte den, så tror den fortsatt er i butikk.

 

Fungerer fjernkontrollen du bruker på kamera, på telefoner og andre kameraer også? Drar til syden med kjæresten om et par uker, så hadde vært kjekt å hatt en sånn da!
– Den fungerer kun på noen Canon kameraer. Er litt usikker på om man kan få tak i fjernkontroller til telefoner. Men i verste fall er det bare å bruke tidsutløser som allerede er på de fleste mobiler.  
 

Jeg får oransje bryn av øyenbrynspudderet, og lurer på hvordan det ser ut på deg? Har samme farge osv som du har. 
– Hmm. Jeg får ikke det, så det er litt vanskelig å si hvorfor du får det. Men èn ting som er viktig å gjøre, er å børste vekk foundation og pudder fra bryna, før du tegner de på. Er dine egne bryn oransje eller veldig lyse, kan også det være grunnen. Så ville anbefalt deg å farge brynene, hvis de er grunnen til at du blir oransje.  

 

Hvor kjøpte du toppen du har på deg på bilde?
– Den er HERFRA.

 

For en stund siden spurte du og vi hadde noen råd om hvordan en kunne komme seg opp på morgenen, når alarmen ringte. Har du funnet en løsning? Tar gjerne imot tips!
– Har begynt å bruke alarmtonen “presto” på telefonen. Den er helt grusom å høre på, så den får meg opp på morgenen! Ellers hjelper det også å ha et glass vann ved siden av senga, som jeg kan drikke med en gang jeg våkner. Har også merket at hvis jeg begynner ser igjennom ting på mobilen, og legger meg under dyna igjen, sovner jeg med en gang. Så det prøver jeg å slutte med, hehe!  

 

Hvor er det du liker best å gå småturer i Oslo? 
– Hvis jeg skal gå i sentrum av Oslo, liker jeg å gå i Frognerparken og langs Akerselva. Hvis jeg vil litt utenfor bykjernen, er jeg veldig glad i å gå en tur langs Sognsvann. 

Hvordan tjener du penger på blogg når kun de 20 mest leste får betalt?
– Jeg ligger under Nettavisen/Side2 så mine avtaler er litt annerledes. Ønsker ikke å gå så mye inn på det finansielle med blogging, da jeg syns det er et tema mediene har dekket nok. 

 

Hva heter du på snapchat?
– Der heter jeg stinablogg 🙂 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 

33 kommentarer
    1. har du fortsatt god kontakt med noobwork fra youtube?
      kunne du noensinne tenkt deg å være med på bloggerne på tv2 bliss?

    2. Hvor får jeg kjøpt selvutløserfjernkontroll til Nikon 1300d? Hvor kjøpte du ditt? Funker det til Nikon?

    3. Hvor ble det av den planlagte roadtrippen med deg og Noobwork? Dere planla jo å ha en roadtrip på vårparten. Hva er grunnen til at det ikke ble noe av, eller er det bare utsatt?

    4. Siden du ikke har noe i mot 12-åringer som bruker sminke. Hva syns du da om 13-åringer med vippe extensions og allerede har hatt lilla hår og gelé negler..
      Lille søstera mi har hatt alt dette og er 13 år.. Jeg syns det er helt forferdelig! Det var ikke akkurat sånne ting jeg tenkte på når jeg var 13!
      xoxo

    5. Hvor kjøper du mest klær fra?
      Hva er sin favoritt butikk?
      Ønsker du deg en kjæreste
      Hva fikk deg til å bli en blogger?

    6. Noen tips til å hvordan å fortsette treningen, og ikke bare noen få treningsøkter før det blir helt stopp i noen uker? 🙂

    7. Hei!
      -Hvordan vil du beskrive din ege klesstil?
      -Hvor lenge har du tenkt til å blogge/vlogge?
      -Hvilkene treningsklær anbefaler du?
      -Hvis du ikke kunne ha hatt bloggen din som jobb lengere, hvilken jobb ville du ha hatt da?
      -Hva er yndlings godsaken din?
      -Har du hatt en annen blogg enn denne? Hva heter den?😊

    8. Hvordan får du stor skrift på bloggen? bruker du den standard eller skriver du i et annet sted først så limer det inn?

    9. Hvilken primer er det du bruker?
      Synes du den fungerer bra?
      Hvor er den fra?
      Jeg er stor fan av bloggen din😘

    10. Hvor kommer kameraet ditt ifra? Å hva type er det? Skulle gjerne visst, skal kjøpe kamera selv men hver ikke hvilket. Så kankje jeg kan kjøpe det som du har! 🙂

    11. Tips til student som har lyst til å spise sunt, men har dårlig rå?
      Treningsøvelser som gjør at du får perkyere rompe, men ikke så masse muskler. Hvis det er mulig?

    12. Hvilken vgs gikk du på?
      Hvis du gikk på Drammen vgs, hvilken linje gikk du og var det vanskelig å komme inn? Var det lettere enn du trodde eller jobbet du veldig hardt for å komme inn?
      Har lyst til å komme inn der og☺️

    13. Kunne du tenkt deg å være med en sesong på bloggerne?
      Eller noen andre realityprogram du kunne tenkt deg å være med på? Haha!
      Kunne du hatt en video der du lager en sunn og god middagsrett?:D
      Jeg er veldig intressert i sko! Kunne du lagt en video/ inlegg der du viser alle skoene dine og hvor de er ifra?
      Skal til Barcelona i sommer, har du vært der? Evt har du noen butikker å anbefale?
      Jeg elsker bloggen og videokanalen din! Hver gang jeg får varsler om en ny video som har blitt lagt ut, setter jeg meg i godstolen og koser meg med nok en gang en morsom video:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg