Tiden går for fort!

Nå skal jeg straks dra hjem til Hokksund en tur. Tantebarnet mitt skal feire 4 års dagen sin i dag, så da drar jeg hjem en tur for å feire med henne. Rart at den lille jenta har blitt så stor allerede! Syns ikke det er lenge siden hun var en liten baby, som jeg nesten ikke turte å holde i armene mine. Syns fortsatt det er rart at jeg er tante. Det høres så voksent ut! Enda merkeligere er det at søsteren min har to barn. Søsteren min liksom! Som jeg føler jeg nettopp lekte med Barbie med! Men det er allerede 10-15 år siden. Sykt hvor fort tiden går! 

Men, nå får jeg slutte å mimre her. Ville bare innom og ønske dere en god søndag, og vise dere dagens antrekk. Gikk for en ganske casual kjole i dag. Sammen med et par øredobber og krøllete hår ble det den perfekte kombinasjonen, så det ble pyntet, men ikke overpyntet. Kjolen kan forresten kjøpes HER 

(innlegget inneholder affiliatelink)

12 kommentarer

Siste innlegg