Dagens antrekk

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra et event med Nelly. De skal lansere en egen side for oss som samarbeider med de, hvor det kommer til å skje mye spennende ting. Mest spennende blir det selvfølgelig for oss som samarbeider da, hehe! Så det blir mye backstage ting! 

På eventet fikk vi også en god introduksjon i Adobe Lightroom, som er et bilde bilderedigeringprogram. Jeg har jo brukt picmonkey veldig lenge, og det fungerer jo egentlig veldig bra. Men jeg elsker å finne måter som gjør at jeg kan forbedre bildene mine på. Så lightroom skal jeg absolutt gå til anskaffelse av, og teste ut! Vi var også heldige og fikk plukket med oss noen nye plagg og sko, så de kommer i antrekksbilder fremover, hehe! 

Hadde med meg skjønneste Maria på Nelly eventet. Etter eventet rakk vi og få tatt litt antrekksbilder! 

15 kommentarer
    1. Så utrolig fin outfit, elsket toppen! 🙂
      Så deg foresten i byen i dag, skulle til å gå bort men så ut som du var på vei til å gå inn på en buss hehe..

    2. Hei, vil bare først si det at du er et skikkelig godt forbilde da det kommer til å spise sunt og trene! Beundrer deg utrolig mye. Jeg selv sliter. Noen ganger kan det gå kjempe bra i hele 3 uker også knekker jeg. Og da er det veldig vanskelig å komme seg tilbake med det å trene og spise sunt. Jeg er ikke noe overvektig, men vil uansett trene bra og spise sunt. Vet du har forklart kjempe masse om dette. Men det jeg lurer på, om jeg kan spørre er om, teller du kalorier? For det er det jeg gjør og tror det egentlig er derfor jeg detter ofte ut fordi jeg føler at hvis jeg spiser 50-100 kcal mer så er verden over og da må jeg spise mindre dagen etter. Forbrenner omtrent 1600-1800kcal om dagen til vanlig og spiser 1500 fordi jeg ønsker så sterkt å bli mer fit og er bare redd for å spise over kaloriene mine selv om jeg spiser sunt og ikke teller kalorier.
      Beklager hvis det ble litt rotete, men trenger litt råd og jeg beundrer deg virkelig!
      Takk på forhånd! 🙂

    3. Hei til Maren ovenfor! Du burde skaffe deg myfitnesspal! (Jeg er overhode ikke blitt crazy av den, og bruker den mer som en pekepinn for å se hvor mye jeg faktisk spiser av karbo, protein og fett i løpet av en dag). Når du spør om råd så burde du også oppgi vekt og høyde slik at de som gir deg råd- gir deg RIKTIG råd. Alle er forskjellige 😉 1500 kalorier om dagen høres ikke spesielt mye ut heller. Jeg prøver å legge på meg 5 kg og må spise minst 2200!! Masse lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg