Ukens spørsmål #62

Hvordan har du råd til å bo for deg selv?
– Jeg jobber som blogger og tjener nok penger på det 🙂 

 

Hvor er sofaen fra? Var den dyr?
– Den er fra IKEA, i modellen Kivik 3-seters sofa. Fargen er Isunda Grå. Direktelenk HER. Jeg er veldig fornøyd med den! Super behagelig og veldig fin 🙂



Bor du i blokk eller hus?
– Bygård. 

 

Hvor bor du?
– Jeg bor i Oslo. Akkurat hvor i Oslo jeg bor, ønsker jeg ikke å oppgi da jeg det er mange som ikke har like gode hensikter alltid. Har hatt noen ekle opplevelser der “fans” har blitt vel ivrige.  

 

Har du kjøpt leiligheten du bor i nå?
– Nei, jeg leier. Føler jeg er for ung til å kjøpe, i og med at jeg ikke vet helt hvor jeg vil ende opp med å bo osv.  


Hvor mye betaler du i måneden der du bor?
– Det syns jeg at er privat.  

 

Hvor stor er leiligheten?
– Den er 38 kvadratmeter.  

 

Har du tenkt til å ha dyr i leiligheten?
– Ja. Akkurat nå er katten min hjemme hos foreldrene mine, men jeg ønsker å ha han her. Men jeg er veldig usikker på om han kommer til å trives her, i og med at han ikke kan gå fritt ute, slik som han kan hjemme hos foreldrene mine. Her må han gå i bånd hvis han skal ut. Men jeg er veldig glad i han, og savner han sykt mye. Så jeg håper inderlig at han klarer overgangen! 

Hva syns du om å bo for deg selv?
– Nå har jeg kun bodd for meg selv i en uke, så det er litt vel tidlig å svare på det egentlig. Men merker veldig stor forskjell! Trenger ikke lengre å ta hensyn til andre, og jeg velger selv når det skal være stille i leiligheten. Det å kunne lage mat midt på natten, mens man hører på musikk er noe helt nytt for å si det sånn! Skikkelig befriende følelse å bo helt alene!  

 

Kan du linke den episoden hvor du er med i hotel cæsar?
– Hahaha, uff den episoden er litt klein! Jeg var bare statist, og hadde ikke akkurat noe rolle. Men var jo morsomt å bli kjent med både “Jens August” og “Goggen”. Utrolig at det er 6 år siden! Men fant igjen episoden, det er sesong 26 og episode 171. Kan sees på tv2sumo! 

Kunne du tenkt deg og hatt en slik blogg leser sammenkomst slik som styleconnection hadde hvor hun tok med seg bloggleserne på peppes?
– Jeg har ikke fått med meg at hun gjorde det, så er litt usikker på hvordan hun gjorde det! Men har veldig lyst til å møte dere, for dere er så herlige! Så vil absolutt få til meet ups fremover! 

 

Hvor har du kjøpt pysjen med ananaser på? Fineste pysjen jeg har sett!
– Den kjøpte jeg på Primark da jeg var i Berlin i forrige uke!

Er du alltid deg selv blant andre mennesker og på videoer?
– Som regel ja! Det er jo selvfølgelig noen ganger jeg må tone meg selv ned litt, for eksempel på møter osv. Er ikke akkurat der jeg pleier å dra en drøy spøk akkurat, haha! Men på videoer og med venner/familie er jeg alltid meg selv!

 

Har sett på snapchat at du drikker en del kaffe, gjør ikke det tennene dine veldig gule?
– Jeg pleier alltid å pusse tennene etter morgenkaffen, og hvis jeg drikker kaffe senere på dagen tar jeg alltid en tyggis rett etter jeg er ferdig med å drikke opp kaffen. I tillegg drikker jeg alltid kaffe med melk, så den ikke blir så sterk mot tennene, og jeg prøver å alltid drikke med sugerør. Men selvfølgelig, det er ikke å legge under en stol at kaffe dessverre misfarger tennene.. Men jeg har blitt så avhengig av kaffe, så jeg får heller overleve det!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 

43 kommentarer

Siste innlegg