Lengre vipper på kun 3 uker!

// annonse

Som dere vet, er jeg veldig glad i å bruke vipperemser. Grunnen til det er fordi at mine egne vipper er nokså korte. Men når man skal på badestranda, eller ut og sole seg vil man jo være nokså naturlig, og da er det best med naturlige vipper, gjerne med et lite strøk maskara. Så da jeg fikk mail av Swiss, om jeg ville teste ut serumet dems, ble jeg veldig interessert! Tykkere og lengre vipper, sier jeg aldri nei til! Har også sett at andre bloggere som Kristina Andersen, Lene Orvik og Ulrikke Lund har anbefalt det. Så da ble jeg enda mer interessert i å teste det ut! Nå har jeg testet ut serumet i 2-3 uker, og jeg ser allerede stor forskjell. Vippene mine er mye lengre og fyldigere!

Jeg bruker serumet hver morgen og kveld. Da bruker jeg penselen til å påføre et lag langs vipperoten, både på vippene oppe og nede. Serumet inneholder mye vitaminer, mineraler og proteiner som gjør at vippene lever lengre, og vokser kraftigere. Swiss anbefaler å bruke serumet to ganger daglig i 3-5 uker for maksimalt effekt. 

Vanligvis koster vippeserumet 795,- kr. Men hvis du bruker koden LASH300 får du 300,- kr i avslag når du kjøper vippeserum HER

PS; Produktet er ikke testet på dyr ♥

5 kommentarer
    1. Hei! Du har utrolig fine øyne! Mine er også veldig blå, men får de aldri så fint fram på bilder.. Hvor kjøper du vippene dine du setter på, og anbefaler du mørkere hår til blå øyne?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg