Festival antrekk!

Dagen i  dag har mildt sagt, vært ekstremt hektisk! Jeg begynte dagen på IKEA sammen med min storesøster, og en av døtrene hennes. Vi plukket ut sofa, seng, ny skrivepult, tv bord, sofa bord, kjøkkenting, håndklær, litt pynt og enda flere ting! Så vi fikk virkelig ordnet nesten alt jeg trenger! Bestilte hjemmebestilling, så alt kommer i morgen. Gjett om jeg gleder meg! Det blir så utrolig bra å få inn alt i leiligheten! 

Vi rakk såvidt å dra innom leiligheten en tur, før jeg måtte dra videre på et event med Tone Lise akademiet. Der vi fikk sushi og spabehandling på hendene. Var ikke feil det, for å si det sånn, spesielt etter all bæringen av flyttekasser de siste dagene! Men før jeg dro rakk vi å ta litt antrekksbilder. Kjenner det er skikkelig kjipt at søsteren min Madeleine ikke bor her i Oslo, for da skulle hun vært min faste antrekksfotograf, hihi! 🙂

Dagens antrekk ble en blanding av festival og hippie. Elsker denne type stil! 

Primark – Singlet og genser  //  Gina Tricot – Bukse  //  H&M – Veske  //  NellySko 

24 kommentarer

Siste innlegg