Prinsesse negler!

Tidligere i dag tok jeg en liten pause fra flyttekaoset, og fikk fikset neglene mine. Vanligvis pleier jeg alltid å gå for fransk manikyr, men i dag ville jeg ha noe litt annerledes. Så vi endte opp med en beige/rosa farge på neglene, og på begge ringfingrene har jeg små diamanter.

Ble utrolig fornøyd med resultatet! Neglene var skikkelig min stil også. Pink and sparkly, oh yes 🙂

Det var flinke Elisabeth som jobber på TL ulven i Oslo, som fikset neglene mine. Hun har fikset de en god stund nå, og jeg er alltid like fornøyd! Hvis du bor i Oslo området, vil jeg absolutt anbefale å ta turen innom henne for å fikse neglene dine! Mer informasjon om TL salongen på Ulven finner du HER. Der finner du både priser, og en oversikt over behandlinger.

// sponset

Nå har jeg en laaaang to-do liste forran meg, som jeg virkelig må starte på. Først skal jeg lage meg en stor kopp kaffe, så er det bare å starte! 

 

 

19 kommentarer
    1. Ååh så fine negler!! Dette skal jeg vise til min mor, hun driver med negldesign 🙂 er forresten spent på hvordan leiligheten blir! Tror den blir veldig fin!

    2. Hei Stina! Kanskje ikke akkurat et riktig tidspunkt å be om hjelp i og med at du er midt i et flyttekaos, men jeg trenger å blåse ut bekymringene mine. Til sommer skal jeg gå siste året på studiespesialisering og jeg tenker mye på hva jeg skal gjøre etterpå. Jeg skal så klart flytte ut og studere. Bestevenninna mi og jeg har alltid snakket om å flytte ut sammen, men det siste halvåret har jeg følt at hun har “stengt” meg litt ute. Jeg ser hun henger mer med de andre venninne og kompisene mine, og de finner stadig på ting- uten meg. Jeg føler på en måte at jeg har blitt litt utestengt fordi jeg ikke lengre har like interesser som dem. Jeg er opptatt av leve en sunn livsstil, mye av tiden går til trening. Det har på en måte gjort at jeg har trukket meg unna det sosiale. Jeg foretrekker å være hjemme i helgene i stedet for å være ute fordi jeg føler de har det morsommere uten meg uansett. Her jeg bor er det et stort drikkepress og det å være “yolo”. Jeg pleier å drikke på fest, men noen ganger syns jeg det blir for mye og for ofte. Jeg føler at jeg på en måte blir utestengt fordi jeg ikke gjør som dem. Jeg liker at vi er sosiale og finner på ting,og fest er morsomt. Innimellom. Men helt siden i fjor sommer har folk endt opp med å røyke hasj på festene. Det siste halvåret har jeg også funnet ut av noen av kompisene til og med gjør det på fritiden. De fleste av dem driter i skolen og har null planer om å ta utdannelse. Jeg vil så gjerne at alt skal bli som før. Jeg ønsker å være sammen med dem og være den store vennegjengen vi en gang var, men jeg klarer ikke helt å prioritere alt dette. Jeg ønsker heller ikke å være innvolvert i ectasy piller og hasjrøyking på fester. Jeg syns det er ukomfortabelt. Føler jeg på en måte velger selv å bli utestengt når jeg ikke drar ut sammen med dem. Har slitt i et par år med milde depresjoner og dårlig selvtillit, og jeg vet at hvis ikke jeg kommer meg på riktig vei igjen, så kommer jeg ikke til å klare og fullføre videregående. Jeg er redd jeg mister dem alle sammen etter vgs. Jeg vil ikke flytte ut og studere alene. Jeg vil ikke ende opp venneløs det siste året på vgs, og det kjennes ut som jeg allerede er i ferd med å bli det. Jeg har en uvane om å overtenke mye. Det er også årsaken til depresjonene mine. Jeg er redd for å miste bestevenninnene og bestekompisene mine, som jeg har kjent siden barneskolen. Jeg er redd de kommer til å ditche meg fullstendig hvis jeg ikke gjør som dem. Samtidig så kan jeg virkelig ikke miste fokuset på skolen. Jeg vet at dette ble en veldig rotete kommentar, men jeg lurte på om du har opplevd dette? I såfall har du noen råd til hvordan jeg kan takle dette?

    3. Er egentlig enig med han over her! Rettskrivning er viktig for å utstråle en profesjonell blogg! Syns bloggen din er veldig bra, så er bare et råd, ikke kritikk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg