Slik blir du sommerbrun!

// annonse

Nå som sommeren nærmer seg legger jeg selvbruningen på hylla, og er klar for å bli sommerbrun i sola. Men altfor ofte tar det veldig lang tid før jeg blir brun, og når jeg først blir brun går fargen vekk så fort jeg er ute av solen en uke eller to. Veldig kjipt! Men i år skal jeg bruke Betakaroten hele sommeren. Betakaroten gjør at man får maksimalt ut av solingstiden, og den gir også en dyp og varig brunfarge. 

Betakaroten er et helt naturlig kosttilskudd. Man tar en pille hver dag, gjerne hele året rundt for å beholde en gyllen brunfarge. Betakaroten kan også deg som ha soleksem, blir lett solbrent, eller som sliter med å bli brun.

Kjøper du Betakaroten nå, er du automatisk med i trekningen av et reisegavekort på 20’000,- kr og mange andre småpremier. Betakaroten kan du kjøpe HER

8 kommentarer
    1. Jeg hadde samme problemet før, men så testet jeg betakaroten forrige sommer og ble kjempefornøyd! 🙂

    2. Hei Stina!
      Jeg har nettopp begynt å lese bloggen din, og det er den beste bloggen jeg har lest hittil! Jeg lurer bare utrolig mye på hvordan garderoben og klesskapet ditt er, og hvor det er fra, så jeg lurte på om du kanskje kunne lage en video om dette? Om du allerede har laget en, så skal jeg se om jeg finner den på bloggen din! Du er utrolig pen og vakker, og den flinkeste bloggeren i hele verden!
      Klemz Ida

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg