Som balsam for sjelen!

I morres var jeg veldig trøtt, og det var såvidt at øynene ville holde seg åpne. Heldigvis klarte jeg å komme meg opp av senga, og etter en god kaffekopp og en frokost var jeg klar for en powerwalk i Frognerparken. Litt frisk luft og morsjon hjalp veldig på trøttheten! Kjente meg så mye mer våken og frisk etter en tur på 3-4 km. Det kan virkelig anbefales! 

Tror jeg skal legge det inn som en fast rutine å gå flere turer. For det gjør virkelig godt for helse og sinn! Blir kanskje ikke noe veldig sommerkroppen 2015 av det, men den får vi heller jobbe med på gymmet. Haha! Men slike gåturer er helt perfekt hvis man har en kontorjobb. Frisk luft må man ha! 

Mens jeg var ute og gikk fikk jeg en veldig spennende telefonsamtale med Nettavisen. Jeg skal på tur i morgen! Skal ikke røpe så mye enda. Men oppdaterer dere fra Gardermoen i morgen. Hihi 🙂 PS: Til dere som lurte på hvorfor jeg tok så mye tog i dag. Så var det fordi jeg måtte til Hokksund og hente pass og koffert! Toget ble selvfølgelig stillstående i 40 minutter. Så det var jo greit kjipt! Men med tanke på hva jeg skal i morgen, er det ingenting som klarer å ødelegge humøret mitt!

13 kommentarer
    1. Jeg vil bo i Oslo! Da er det så stor sjanse for å se deg!☺️❤️
      Elsker bloggen din!❤️ Leser den vær dag!😂🙈❤️
      Klem mef❤️

    2. Når jeg skal flytte ut har jeg tenkt til og flytte til Oslo. Når jeg av og til er der så syntes jeg det er så mye der på en måte. Det er masse klesbutikker og sånt,men det er også blomster og grønt der! Stina,jeg må bare si det,elsker bloggen din og du er bare så sykt pen!!!!!👍😊

    3. Du hadde veldig fin sminke idag😊
      På snap så syntes jeg du hadde utrolig fine øyne😍 Du har det til vanlig og da c:

    4. “Blir kanskje ikke noe veldig sommerkroppen 2015 av det, men den får vi heller jobbe med på gymmet.” – Er det slik at sommerkroppen forutsetter at man har jobbet hardt på gymmet? Kan man ikke ha en fin sommerkropp når man driver med vanlig, lystbetont fysisk aktivitet som å gå tur? Synes den påstanden du kom med i innlegget blir litt for dumt, særlig med tanke på at mange unge leser bloggen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg