Ikke akkurat verdens undergang!

Her har dere gårsdagens antrekk! Valgte et litt mer sommerlig antrekk for middagsdaten med June! Syns denne genseren er så fin. Den passer liksom til alt! Uansett om det er sommer, vinter eller høst passer den inn. Og siden den er hvit matcher den nesten alle klær også. Så denne skal jeg begynne å bruke mer fremover! 

I dag har jeg en skikkelig to-do dag. Siden det blir litt mye å gjøre i helgen med flytting, så vil jeg lage opp et par innlegg til dere, sånn at bloggen ikke står uoppdatert. Det går  jo ikke! Verden går jo under dersom jeg ikke oppdaterer bloggen liksom. Altså, hallo! Neida, haha! Verden går vel ikke under akkurat, men jeg liker ikke å føle at jeg skuffer dere, og det gjør jeg jo hvis jeg ikke oppdaterer bloggen på flere dager! 

Genser – HER  //  Bukse – HER  //  Sko – HER

 Nå skal jeg straks begynne på et ganske morsomt innlegg, som kommer ut i kveld. Forbered dere på en god latter! 

12 kommentarer
    1. Kjempefint antrekk som alltid 😀
      Men ikke stress med innlegg. Du skal jo snart flytte, og med det stresset kombinert med blogg…Vil ikke at du skal bli utbrent. Det er ikke moro. Men du bestemmer så klart selv hva du vil gjøre 🙂

    2. Du er helt sykt flink med bloggen din. Det er så mange bloggere og youtubere som ikke tar det seriøst, men det virker som om du gjør det. Jeg gleder meg hver dag til å skjekke om bloggen din er oppdatert!
      Lykke til med flyttingen!

    3. Jeg har lest bloggen din VELDIG lenge. Du har en fantastisk utseende og personlighet. Elsker måten du snakker på i videoene. Etter bruddet med kjæresten din har du blogget bra, ingen pauser. Det er fordi du er en VELDIG sterk jente! Du er drit snill mot leserene dine! Du lager sikkert 1 million bra innlegg hver dag og INGEN er dårlige og jeg har aldri gått glipp av et innlegg.
      Det er GANSKE sjeldent jeg liker bloggere. Du er den eneste jeg ikke misliker. Jeg begynte å gråte av glede når jeg så deg på 1 plass 😀 skulle ønske du var der for alltid! Det er så urettferdig, du som er så flink. Min største drøm er å møte deg, men det komner ikke til å skje 🙁
      Vi hadde presentasjon på skole og vi kunne bestemme hva vi kunne skrive om. Jeg skrev en presentasjon om en youtuber, nemlig deg :))))
      Håper du har giddet å lest alt! 🙂

    4. Hei Stina 💜❤️😊 Vil først si at jeg elsker bloggen din, den er kjempe bra og min mening norges beste 😊 Syntes dette innlegget var kjempe bra. antrekket var sykt fint og jeg digger toppen 👍😊

    5. Den genseren,bare WOW!!!! Den vare bare helt magisk vakker! Og jeg må jo bare si det,du ser nydelig ut på bildene du tar av deg selv,du smiler der det passer og smile og smiler ikke der det passer og ikke smile men se mer alvorlig ut på en måte da.
      Min største drøm det er og møte deg og vere med deg en HEL dag! Tenk da,det hadde vert helt fantastisk!!!
      Kan du Versåsnill og skrive tilbake til meg? Da blir jeg ekstremt glad!👍. Jeg bare elsker deg,hehe! Eller kanskje bloggen din,men jeg syns du er drittfin på alle videoen og bildene!
      Håper du har lest dette sellom det var ganske så mye. God klem fra din største fan❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg