Ukens spørsmål #61

Har du noen i “kikkerten”?
– Nei, faktisk ikke. For første gang på gud vet hvor mange år, er jeg helt singel. Og herregud, så deilig det er! Det har vært så mye opp – og nedturer for meg de siste årene på det private planet, og jeg har lyst til å virkelig finne ut hvem jeg selv er, før jeg finner meg en kjæreste. I tillegg, har jeg ikke noe tid til kjæreste heller. De tar opp altfor mye tid!  

 

 Hvor er den beige/hvite skinnjakken du hadde over den blå kjolen på 17. mai fra? Den var så fin!
– Den er kjøpt på Pimkie i Portugal. Vet de har Pimkie i Frankrike også. Men de har den ikke i Norge dessverre :/ 

Du er så fin! Har du forresten på deg falske øyevipper her? De så ekstra lange ut! I så fall, hva slags bruker du?
– Takk 🙂 Det har jeg! På disse bildene bruker jeg disse vippene. Elsker de! Jeg bruker de gjerne 7-10 ganger før jeg kaster de. Det er veldig kjekt når man er helt avhengig av de, slik som jeg har blitt. Hehe! 

 

Hvordan fungerte Philips Lumea? Er spent på din mening! Håper den fungerer, hadde vært så deilig å slippe alt barberingsstresset.
– Nå har ikke jeg testet den ut så veldig lenge enda. Men jeg merker allerede at hårene på leggene vokser mye saktere! Kommer til å skrive et innlegg til om maskinen når jeg har fått testet den ut skikkelig!

 

Hvilken garderobe har du? Vet den er fra IKEA, men hvilken har du? Og hvor mye kostet den? Hadde vært veldig fint hvis du kunne linket til den 🙂
– Garderobe opphenget mitt er fra Stolmen systemet. Det er et system som man setter sammen selv, og velger om man vil ha hyller eller stenger til å henge klær på. Veldig smart egentlig!  Alt fra Stolmen systemet finner du HER.

 

Hvordan får du sånn meny som du har under headeren? Hvilke koder og sånn?
– Det vet jeg ikke.. Nå som jeg ligger under Nettavisen/Side2 fikser de det for meg. Men før jeg lå under de fikset andre designere det for meg. Så jeg har ikke noe godt svar til deg der! Det smarteste er nok å google seg frem.

  

Hvor er den sorte hatten din fra?
– Det husker jeg dessverre ikke! Men jeg har funnet en ganske lik HER.  

Pleier du å ha faste klokkeslett når du spiser? I så fall når? 
– Nei egentlig ikke. Det eneste “faste” måltidet jeg spiser er frokost. Jeg er helt avhengig av frokost for å komme igang med dagen, hvis ikke blir jeg sur og trøtt! Når det kommer til  resten av måltidene for dagen, har jeg ingen faste tidspunkter for de. Men jeg prøver å ikke la det gå for lang tid mellom hvert måltid, for å holde energien og humøret stabilt!   

 

Har du noen tips til hva man kan spise istedenfor godteri, men som smaker like godt?
– Det kommer veldig ann på smaken din! Men jeg har laget en liten video der jeg viser 5 forskjellige retter, du kan bytte ut godteriet med 🙂

 Du har synlige magemuskler, men på treningsvideoen din gjør du ingen direkte mageøvelser. Gjør du noe for å få synlige magemuskler?
– I mange av øvelsene jeg gjør når jeg trener, får jeg også trent magen, så det hjelper mye. I tillegg må man jo ned i en viss fettprosent for at magemusklene i det hele tatt skal synes. Men ikke stress med dette.. Tren og spis sunt fordi du vil ha en god helse, ikke fordi noen magemuskler skal synes 🙂

 

Hva kan jeg gjøre for å gi livet mer spenning? Jeg har en kjæreste, men jeg har ingen venner.. Savner å ha venner, og vet ikke hvordan jeg kan få nye venner.. 
– Uff, så trist å høre at du ikke har noen venner.. 🙁 Det er mange forskjellige ting man kan gjøre for å få nye venner. Dersom du jobber eller går på skole, kan du prøve å bli bedre kjent med de du går i klasse med eller jobber med. Hvis det ikke går ann, så kan du begynne med hobbyer som gjør at du kommer i kontakt med nye mennesker. Meld deg på saltimer på Elixia, begynn på et fotball lag, meld deg inn i en bok klubb, ta et matkurs, mulighetene er mange, så her må du finne noe du liker, og prøve det ut. Tørr å være litt utadvent, og vær snill så kommer du langt. Lykke til 🙂

 

– Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”

23 kommentarer
    1. Hei! Jeg har et lite problem og jeg lurer på om du kan hjelpe meg? Jeg er veldig usikker på om jeg skal bytte skole pga. jeg ikke har det noe bra der jeg går nå, men poenget er at jeg går i niende og det er bare et år igjen også begynner jeg på ny skole uansett, altså videregående. Har snakket med mamma om det, men hun er usikker hun også og hun sier at det kan bli vanskelig og starte på nytt og med helt nye lærere som man må bli kjent med før eksamen. Spørsmål mitt er: Bør jeg bytte skole?

    2. Hvordan kan blogg.no egentlig betale toppbloggere utifra hva de skriver? Tjener de noe på å skrive vanlige hverdagsinnlegg, eller hva får toppbloggere egentlig betalt for?

    3. Hei Stina! Elsker bloggen din<3 Jeg bare lurte på om noen tips til hva man kan gjøre når man kjeder seg? Jeg bor på landet så kan ikke bare stikke på byen med venninner! Og så lurer jeg på en ting til. Hvor lenge siden er det siden du var i et forhold? Synest det er rart at du ikke er sammen med noen så pen som du er<3 Klem klem

    4. Ååå jeg elsker garderoben din! Den er såå fin, men blir ikke klærne veldig støvete? Mamma sier jeg ikke får sånn fordi alt av støv fester seg på klærne..:( er det sånn med deg også?

    5. Hei! Jeg elsker bloggen din😍😘 lurte på hvordan jeg kan unngå sukker?? Jeg har prøvd å unngå sukker og har klart meg ganske bra hittil men det er fortasatt såå mange fristelser i hverdagen! Har du noen tips??

    6. Hei! Elsker bloggen din foresten!!😍 men jeg prøver å unngå sukker men det er for mange fristelser i hverdagen. Har du noen smarte tips???

    7. Hei!Hvor er det gule smykket som du hadde på i et todays outfit bilde fra? På bilde hadde du på en litt luftig dongeribukse og en svartskinnjakke og en hatt tror jeg.:) håper på svar

    8. Hei stina! Elsker bloggen din❤
      Det er sånn at jeg lurer på om
      Du kan ha flere live streamer?
      Det var så gøy den ene gangen.
      Med Vennlig Hilsen: Siri

    9. Hei Stina.
      Jeg elsker bloggen din ekstremt mye og leser hele tiden det du skriver.
      Jeg lurte på om du kunne lage flere innlegg om sunn mat og lingnende.
      Men det jeg ville spørre om var hvordan du ble litt gengster aktig på ungdomsskulen og hvordan/når du kom deg ut av det igjen. vet det er litt rart spørsmål men jeg begynte å lure =-D

    10. Hei❤️
      Jeg lurte på om du kunne lage en vidio blogg der du viser kostholdet ditt for en dag?!❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg