All black everything – Outfit

I dag ble jeg skikkelig inspirert av 70-80 talls poprock i klesstilen. Jeg er veldig glad i band som Kiss, Twisted Sister, ACDC, Guns ‘n roses og i dag lot jeg meg virkelig inspirere av de. Det er sjelden jeg går med kun svarte og rocka klær, så i dag tok jeg det helt ut! Er det èn ting som jeg elsker å gjøre, så er det å bruke klær til å formidle hvordan jeg føler meg.

Så i dag når jeg følte meg rocka, kledde jeg meg rocka. Andre dager kan jeg føle meg helt annerledes, og da blir også klærne helt annerledes. Det er det jeg syns at er så fantastisk med klær, man kan variere de i alle mulige forskjellige måter, så har man en ny look. 

Nå skal jeg fortsette på et lite DIY prosjekt som skal ut på bloggen senere i dag. Blogges senere ♥

11 kommentarer

Siste innlegg