Blåmandag? Her er et tips!

Tidligere i dag følte jeg meg litt tung til sinns, og veldig uinspirert. Så istedenfor å legge meg i senga og se på serier på Netflix (som jeg har en litt vane med å gjøre), så tok jeg meg på treningstøy og et par veldig gode joggesko, og gikk ut. Jeg hadde lagt igjen både mobil og kamera hjemme, så jeg kunne koble helt ut og kun være i mine egne tanker. Jeg gikk en lang tur imellom Frognerparken ned til Frogner og til båthavnen, og opp igjen tilbake til Majorstua.

Jeg gikk på veier jeg aldri engang har sett, jeg så mange nye steder, kule steder å ta antrekksbilder (må alltid tenke på bloggen vet du.. tihi!), butikker jeg vil besøke, restauranter jeg vil spise hos, parker jeg vil grille i med venner, gamle bygninger som minte meg om Paris. Det var så deilig og gå i min egen lille boble mens jeg drømte meg bort, og glemte alle bekymringer, mas og kjas. Dersom du har en litt dårlig dag, eller føler deg litt uinspirert anbefaler jeg deg å ta deg en tur ut. Gå en tur et sted du aldri har gått før. Tørr å gå nye veier, og vær litt eventyrlysten. Tro meg, du kommer til å føle deg så mye bedre etterpå 🙂 

Siden kameraet ikke ble med på turen, slenger jeg inn et antrekksbilde fra en liten stund tilbake. Må jo alltid ha et bilde, eller hva? Haha! 

 

Hva pleier du å gjøre på “blåmandager”?

16 kommentarer

Siste innlegg